Wat vinden we van t forum....
Moderator: Beheerdersteam
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » do 10 jan 2008, 19:13
plagiaat !!!! heet dat.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 10 jan 2008, 19:13
Hmm, mag zekers niet. Buiten het feit dat het behoorlijk onbeschoft is om content zonder naamsvermelding te jatten is het ook nog eens strafbaar, ik weet echter niet of we een copyright hebben op deze tekst....
Wowly
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » do 10 jan 2008, 19:21
volgens mij hoef je geen copyrights te hebben op een tekst.
Plagiaat is sowieso strafbaar ,werkt bij ons op school met meetrapporten ook zo.
Of het daadwerkelijk heel zwaar strafbaar is weet ik niet, maar je mag sowieso niet zomaar teksten copieren van anderen.
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » do 10 jan 2008, 19:44
Hmm,
Die hamster komt bij AH weg. "Mijn" webontwerpster heeft voor AH hamsterwereld ontworpen.
Ik zal haar deze site eens laten zien. Alles is volgens mij gejat.
groet Roland
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » do 10 jan 2008, 19:54
Wat hamsters en Car audio samen hebben....
Egels en buizenversterkers? Subs en eksters?
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » do 10 jan 2008, 20:04
Roland schreef: Wat hamsters en Car audio samen hebben....
Egels en buizenversterkers? Subs en eksters?
Kolibri
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 10 jan 2008, 22:19
ik zal 'm eens mailen
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311 Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:
Bericht
door Bertje » do 10 jan 2008, 23:12
Walter zal dit wel ter goeder trouw gedaan hebben (ik ken 'm wel), maar even eerst vragen is wel zo netjes.
Rob.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 12 jan 2008, 11:55
ik heb antwoord van Walter, hij was zich niet bewust dat er stukken van ZBA waren overgenomen (hij heeft niet alles zelf geschreven).
vraagje dus: heeft iemand op een rij welke stukken van ons afkomen? dan geef ik dat aan m door en dan zet hij dat er bij.
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » za 12 jan 2008, 13:09
Volgens mij alleen
Waarom zelf speakers bouwen en
uitstraling van geluid
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799 Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel
Bericht
door Jasper Joppe Geers » do 24 jan 2008, 9:14
Het lijkt mij een kleine moeite om er in elk geval een bronvermelding bij te plaatsen. Voor zover ik er iets over kan zeggen hoor, maarreh:
Bron: zelfbouwaudio.nl lijkt mij voldoende om het probleem op te lossen.
Toch?
Vuurkat
Berichten: 2008 Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36
Bericht
door Vuurkat » za 02 feb 2008, 14:56
Hoe komen jullie (mods van deze site) eigenlijk aan die stukken tekst? Zelf bedacht? Of een bestaande tekst overgeschreven in eigen woorden?
mipo
Berichten: 588 Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam
Bericht
door mipo » za 02 feb 2008, 17:29
Wat een vage site.. geen idee wat het onderwerp is en doel..
is geen lang leven beschoren lijkt me
Vuurkat
Berichten: 2008 Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36
Bericht
door Vuurkat » za 02 feb 2008, 19:52
Onderwerp: lijkt mij hamsters/hamsteren (zie de URL).
Maar dan staat er wel veel rotzooi op.