incl oude discussies en bouwverslagen
Moderator: Beheerdersteam
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » ma 31 dec 2007, 17:19
De ct217
Voor een vriend bouw ik een set ct217's maar met een normale kast. De W69‑1042 had ik liggen en toen hij vroeg of er binnen een normaal buget iets leuks gemaakt kon worden. Kwam ik op de ct217 en na een mailtje naar
www.juoiga.nl was de bestelling geplaatst.
Ik hoop dat komende week de spullen binnen komen.
Maar hier mijn bouwzel zover
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 31 dec 2007, 18:29
ha, da's leuk om te zien
we gaan dit volgen....
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » ma 31 dec 2007, 18:54
Mooi project ome subtilieco!
Die basdrivers doen me direct denken aan de passieve radiators in de, nog steeds ongekende, Kef's van me schoonvader.
Leuk dit te volgen.
marcus
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » vr 04 jan 2008, 5:48
Ziet er netjes uit!
Zijn de drivers inmiddels al binnen?
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » vr 04 jan 2008, 10:21
Hondasnl schreef: Ziet er netjes uit!
Zijn de drivers inmiddels al binnen?
ik wacht met smart op een mailtje van henkjan.
maar hij heeft de drivers dacht ik wel maar ik heb via hem een complete set en en moeten nog wat filter onderdelen aanwaaien.
als ze af zijn kom je maar eens kijken
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » vr 04 jan 2008, 11:46
ome subtilieco schreef: als ze af zijn kom je maar eens kijken
Dan brom ik zeker ff langs !
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » vr 04 jan 2008, 17:24
na even zoeken had me pa nog een oud en vuil eiken kastplank liggen. en na even schuren perfect als voet onder de speaker. nog wel een radius er aan maken.
edit:
Mijn vader belde net en die zei dat het hout van het bed van zijn opa en oma geweest is. Waar mijn opa een kast van heeft gemaakt. waar mijn vader weer een tv meubel van heeft gemaakt. en dit deel was over voor mij
snappen jullie het ook nog
Laatst gewijzigd door
ome subtilieco op vr 04 jan 2008, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 04 jan 2008, 18:34
ome subtilieco schreef: ik wacht met smart op een mailtje van henkjan.
maar hij heeft de drivers dacht ik wel maar ik heb via hem een complete set en en moeten nog wat filter onderdelen aanwaaien.
idd, het wachten is op een spoeltje en een weerstand....
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » vr 04 jan 2008, 20:06
Henkjan schreef: ome subtilieco schreef: ik wacht met smart op een mailtje van henkjan.
maar hij heeft de drivers dacht ik wel maar ik heb via hem een complete set en en moeten nog wat filter onderdelen aanwaaien.
idd, het wachten is op een spoeltje en een weerstand....
My bad. De onderdelen zijn al binnen ze moeten alleen nog op voorraad gezet worden. Dinsdag verwacht ik de missende onderdelen te kunnen versturen.
Excuseer!
Roland
Triple_A
Berichten: 22 Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:51
Bericht
door Triple_A » zo 06 jan 2008, 12:16
Ziet er heel mooi uit!
Lijkt mij best interessant om na te apen, maar dan als bipool met nog zo'n drivertje aan de achterkant bijv.
lepain
Berichten: 587 Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:
Bericht
door lepain » zo 06 jan 2008, 19:37
Heej, cool project. Ik heb dit soort fast constructies een lange tijd interessant gevonden. Ga denk ik nog es zoiets maken voor in Delft.
Leuk verhaal van dat hout.
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » zo 06 jan 2008, 19:48
na een stukkie frezen en schuren. zijn ze klaar voor een likje vernis.
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » ma 07 jan 2008, 19:35
een frontje zwart gemaakt en bekleed. en toen kon ik het niet laten om het op de voet te zetten
hovingtim
Berichten: 1206 Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 23:37
Locatie: Ergens Bij Nijmegen
Bericht
door hovingtim » ma 07 jan 2008, 21:01
Hondasnl schreef: Mooi project ome subtilieco!
Die basdrivers doen me direct denken aan de passieve radiators in de, nog steeds ongekende, Kef's van me schoonvader.
Leuk dit te volgen.
marcus
Erg leuke speaker was dat. Een passieve radiator op basis van de B139 en de b110 werd dan vaak gebruikt als bass/bass-mid driver.
Ziet er verder rete strak uit ome subtilico!
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » di 08 jan 2008, 12:19
Hoi,
De missende onderdeeltjes zijn vandaag verzonden. Excuseer me dat het wat langer duurde.
Groet Roland
SpikyTim
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 153 Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 11:41
Locatie: Meeuwen
Bericht
door SpikyTim » di 08 jan 2008, 17:21
Zie ik daar een W7 staan? Nu weet ik wel waar ik je nick van kende (SYS)
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » di 08 jan 2008, 18:35
[quote="SpikyTim"]Zie ik daar een W7 staan? Nu weet ik wel waar ik je nick van kende (SYS)
[/quote
jeps dat ben ik en dat is de 10W7 die wacht op beter weer.
maar voor de winter is dit een heel leuk project.
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » za 12 jan 2008, 17:58
ik heb net alles op gehaald bij henk jan.
het filter staat al een heel eind. als ik straks weer eens thuis ben komt er een foto.
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » di 15 jan 2008, 20:25
het filter op een snijplank opgebouwd en snel effe alles aan gesloten.
en het klinkt helemaal niet slecht zo direct uit de doos
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » di 15 jan 2008, 20:49
ome subtilieco schreef: het filter op een snijplank opgebouwd.
waar heb ik dat nu meer gezien
Netjes gedaan!
Je installatie mag er dan ook wezen
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » zo 02 mar 2008, 12:36
Na een poos niet zo heel veel gedaan te hebben zijn ze klaar en staan bij de nieuwe eigenaar.
Wat ik wel gedaan heb is de eiken voeten in de osmo hardax oil gezet.
En een beetje schuren plamuren gronden laten spuiten.
Hier effe de foto´s
Mark (nieuwe eigennaar) vond het maar vreemd dat erg geen tweeter bij moest.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 02 mar 2008, 12:45
mooi geworden zeg! zelf gespoten?
ome subtilieco
Berichten: 316 Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
Locatie: poortugaal
Bericht
door ome subtilieco » zo 02 mar 2008, 13:28
Henkjan schreef: mooi geworden zeg! zelf gespoten?
Ze zijn zeker netjes geworden, echt chique dat hoogglans zwart met het eiken.
Maar ik heb zelf alleen de grondlaag in me schuurtje gespoten. De rest door een vriend. En voor gratis spuiten erg netjes en niet duur
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242 Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie
Bericht
door audioot » zo 02 mar 2008, 19:51
mooi project
felizzz
audioot