ik zet mijn, toekomstige speakers maar eens bij jullie neer, en ben benieuwt naar jullie mening over de speakers
ik zelf was zeker over de klank te spreken(niet zo heel gek als je ze koop
zijn er mensen die ervaring hebben met deze speaker en nog dingen hebben die je kan veranderen. ik heb niks aan het filter gedaan gewoon standaart gelaten. maar als er nog wat dingen aan gedaan kunnen worden volgens jullie hoor ik dat graag kan ik er nog een beetje aan knutselen om het nog wat beter te maken.
alsvat bedankt voor reacties
nog wat pic's

