Haha!

Ja, ik heb inderdaad belang bij een levendige diy scene. Wat dat betreft kan ik gerust open kaart spelen. Iedere zelfbouwer trouwens denk ik, als je over een paar jaar nog steeds in 5 of 6 steden een seas tweeters wilt kunnen aanschaffen, dat niet helemaal terzijde.
Maar er komt meer bij kijken

.Dan alleen mijn eigen belang. Ik heb redelijk wat audiobeurzen bezocht en me een mening gevormd over hoe een goede audiobeurs er uit moet zien. En ik heb in het verleden een aantal kleine art filmfestivals georganiseerd, dat organiseren mis ik erg.
Ik wil er alles behalve een tweede VAD show van gaan maken. Maar als ik bijvoorbeeld Bernd van Hobby Hifi, Troels Gravesen of Capaciti diy electrostaten zover kan krijgen om te komen zal ik dat niet nalaten. Dat zijn miz toch wel erg interresante gasten voor op zon beurs.
Ik vermoed dat Henk Jan ook half met DIY Gelsen Kirchen nog in zijn hoofd reageert. Zoiets zou mij erg aanspreken. En zoiets mist ook duidelijk in Nederland. Een kleine gemoedelijk beurs waar het om luisteren draait en waar je bijzondere systemen goed kunt horen.
Ik denk dat er iets te panisch wordt gedaan over commerielle belangen in dit geval. Niemand, heeft belang bij een Caps&Coils en Tangband show. Ik heb er zelfs belang bij dat het overal kick ass klinkt, ben ook steeds meer met akoestiek producten bezig namelijk

. Is er ooit een diy beurs geweest die te massaal was?
Groet Roland