Goedenavond,
Het lijkt alsof 1 van mijn UcD's het begeven heeft,
Het gaat om een 180ST met LM4562 opamp. Spontaan geeft de versterker nu een hoge ruis, vooral hoorbaar als je voor de tweeter van de centerspeaker luistert. Tevens klinkt het geluid vervormd, alsof je naar een kapotte luidspreker luistert. Ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit.. Iemand een idee ?
UcD 180 stuk ?
Moderator: Beheerdersteam
Re: UcD 180 stuk ?
Ben toch bang dat er iets opgeblazen is ?...
Heb net de 4562 weer terug gezet naar de standaard NE op-amp. Helaas het probleem blijft en de LM4562 is ook gesneuveld bij het solderen
Ben bang dat ik een nieuwe moet bestellen ?
Heb net de 4562 weer terug gezet naar de standaard NE op-amp. Helaas het probleem blijft en de LM4562 is ook gesneuveld bij het solderen
Ben bang dat ik een nieuwe moet bestellen ?
Begin er ook bang voor te worden, na nog wat meer onderzoek blijkt de UcD zonder belasting (geen luidspreker aangesloten) meteen de DC protection te activeren.. Dan moet er volgens mij een aardige gelijkspanning over de uitgang lopen, wat ook het vervormde en ruizige geluid oplevert.JuuL schreef:Denk dat opsturen de meest eenvoudige oplossing is helaas.
had ik ook bij een module...Mail ff met Hypex. in mijn geval was er van mijn revisie geen meer voorradig. Kreeg daarom 2 nieuwe....Alles binnen 1 week geregeld. Dus als je hem morgen opstuurd heb je kasn dat je vrijdag je nieuwe units al weer binnen hebt. Wat dat betreft hebben we mazzel dat Hypex in NL zit. Beetje chauvinistisch ben ik wel geloof ik
Wowly
Wowly