Ik wil hem zeer graag horen, maar jij woont toch in noordholland hé? Wat ver voor mij (eindhoven eo). Daarbij verwacht ik eerdaags mijn 3e kindje. Vrouw is nu 1 week over tijd.....
zo, eindelijk gestart met de definitieve opbouw. eerst maar t filter er in, dan voorkant fineren en dan lakken. en tegen beter weten in zegt de optimist in me dat ik dat dit WE allemaal ga doen
naja, ondertussen gewoon door aan t gaan met lakken van 5 van de 6 kanten, de 2e laag zit er op, vanavond de 3e. en dan dus alleen nog maar t fineer.....
Bijlagen
en het woofer deel van t filter zit er ondertussen ook al in. bedrading verder ook al, hoeft alleen nog maar op de poolklemmen en de speakers aangesloten te worden. en de pritex en schaap er in uiteraard
vandaag geweest, uiteraard alleen fineer in stukken van dik 2m lang... maar goed, een net stuk essen kostte de hoofdprijs niet en daar doen we dan nog wel wat anders mee ooit.
ik twijfel nog een beetje hoe t er op te doen, met de nerf horizontaal of vertikaal... verzoek aan de fotosjop tovenaars: zou iemand de 2 opties eens kunnen sjoppen? zie onder voor t fileer en eerder in dit draadje een plaatje van de speaker. Alvast bedankt
ik twijfel nog een beetje hoe t er op te doen, met de nerf horizontaal of vertikaal... verzoek aan de fotosjop tovenaars: zou iemand de 2 opties eens kunnen sjoppen? zie onder voor t fileer en eerder in dit draadje een plaatje van de speaker. Alvast bedankt
mmm, is allebei wel wat... lichte voorkeur voor horizontaal met de ronding van de nerf die zo om de woof heen gaat....
(btw: was eigenlijk van plan om alleen de voorkant te doen, zijkanten zitten zelfs al in de lak; dit omdat ik eigenlijk dus alleen maar een reststukje fineer had dat ~genoeg was voor 2 voorkanten)
kosten: dikke €16 voor een stuk van 31cm breed en ergens een dikke 2m lang (heb t nog niet nagemeten). zit echt enorm prijsverschil in de types fineer, esdoorn was 3* zo duur
zo, t zit er op, nu nog de kanten netjes en lakken.... en ff scheren was er dus wat lijm door de fineer heen gekomen en daardoor wat van de vloerplaat aan t fineer vast gaan zitten