sneak preview....
Moderator: Beheerdersteam
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Die vroeg ik net ookRoland schreef:Cool een CSS dus. Hij komt wel bij TB weg schat ik zo in.
Heb je iets meer TSP? En een frq range van tot?
Leuk!
quote van htguide (weet niet of het waar is):
"CSS is developing a replacement for the Extremis though. It's called the SDX7. XBL2 motor again but I have no idea what else will be the same."
Laatst gewijzigd door b_force op do 13 sep 2007, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Al wat meer info ?
Hier even wat plaatjes.
http://www.audiocircle.com/circles/inde ... ic=47139.0
De konus zit er echt schitterend uit. De PP vind ik even wennen.
Hier even wat plaatjes.
http://www.audiocircle.com/circles/inde ... ic=47139.0
De konus zit er echt schitterend uit. De PP vind ik even wennen.
Voorlopige TSP onder voorbehoud:
Groet Roland
Is in ieder geval al iets..FS 33
RE 6.4
ZM 40.53
QMS 2.2
QES .41
QTS .35
Mms 21.91
Vas 23.77
SPL 85
Cms 1.03
Bl 8.45
D 128mm
LE 1.56
Ohm 8
Dimensions 173mm
Weight 1170g
Carbon Fiber cone with a copper phase plug, rubber surround
New venting XBL^2 neo motor design.
These are just the first data, do not take these as published specs but they will give you an idea. We are getting a few people to do some tests as well as specs for us at this time.
We had some sent by air and the rest is in transit and will be here in the next week.
So far this driver is a drop in for our designs were the Extremis was used in a 3 way. This is all due to our crossover points we use in the designs.
Only issue is the frame on this new SDX7 driver is a little smaller than the Extremis.
Groet Roland
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Het is inmiddels héél laat in 't jaar, afkomen met die drivers Henkjan! 
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Hoi,
Vond toevallig net de data sheet:
http://www.creativesound.ca/pdf/CSS-SDX ... 261207.pdf
Past mooi in een tl
Groet Roland
Vond toevallig net de data sheet:
http://www.creativesound.ca/pdf/CSS-SDX ... 261207.pdf
Past mooi in een tl
Groet Roland
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Dat zijn zeer schappelijke prijsjes 
Breedbander lijkt me ook interessant, enkel klapt het hoog nogal neer volgense deze metingen
http://www.planet10-hifi.com/css.html
Wellicht valt het in de praktijk mee.
Breedbander lijkt me ook interessant, enkel klapt het hoog nogal neer volgense deze metingen
http://www.planet10-hifi.com/css.html
Wellicht valt het in de praktijk mee.
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
er staan 2 grafieken in 1 plaatje: de streepjeslijn is van de WR125 (uitlopend model), en die valt idd al vrij vroeg af, de getrokken lijnen zijn van de FR125 en die loopt mooi door tot de 20kHzb_force schreef:Breedbander lijkt me ook interessant, enkel klapt het hoog nogal neer volgense deze metingen
http://www.planet10-hifi.com/css.html


