Werkt bij mij iig wel
buffer voor UCD
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Contacteer:
Die wima's zijn ontkoppeling van de voeding.
Verder ben ik nog het een en ander aan het uitzoeken over het ding. het zoemen is ondertussen opgelost: dat was namelijk de DECT telefoon. Uiteindelijk heb je daar in een metalen doos geen last meer van natuurlijk. Ik heb wel nog een redelijk forse 50Hz brom die ik niet echt kan plaatsen. Misschien is die ook wel van de volume regelaar... ik ga dat nog even uitzoeken.
De gain kun je inderdaad zelf instellen zoals je zelf wil. Staat allemaal netjes in de PDF.
Verder ben ik nog het een en ander aan het uitzoeken over het ding. het zoemen is ondertussen opgelost: dat was namelijk de DECT telefoon. Uiteindelijk heb je daar in een metalen doos geen last meer van natuurlijk. Ik heb wel nog een redelijk forse 50Hz brom die ik niet echt kan plaatsen. Misschien is die ook wel van de volume regelaar... ik ga dat nog even uitzoeken.
De gain kun je inderdaad zelf instellen zoals je zelf wil. Staat allemaal netjes in de PDF.
- voodooless
- Contacteer:
Die werkt prima, ware het niet dat ik enkele weken geleden een van de kanalen heb opgeblazen omdat perongeluk een contact van de gelijkrichter de print geraakt heeft
. Dat zal me leren een brakke voeding te bouwen 
Opampje vervangen ben ik nog niet aan toe gekomen.
Maar check eens het samenwerkingsproject van Sander Sassen en Jos van Eijndhoven, ik denk dat die zeker de moeite waard moet zijn.
Opampje vervangen ben ik nog niet aan toe gekomen.
Maar check eens het samenwerkingsproject van Sander Sassen en Jos van Eijndhoven, ik denk dat die zeker de moeite waard moet zijn.
Die staat bovenaan mijn lijstjeMaar check eens het samenwerkingsproject van Sander Sassen en Jos van Eijndhoven, ik denk dat die zeker de moeite waard moet zijn.
Co
- voodooless
- Contacteer:
Klopt, maar ik wilde er toch een beetje mee gaan experimenteren om zelf te kunnen vaststellen wat er gebeurt. En om in te schatten of dat echt zinvol is ben ik er benieuwd naar jouw bevindingen. Maar hoe meer ik luister hoe meer ik tot de conclusie kom om de amp te laten zoals hij nu is. Ik stort me maar op de bouw van een cd speler. Eens kijken bij Tentlab en het project van Bergrans (erg mooi trouwens)In jou geval is dat echt niet nodig lijkt me...
Co
- voodooless
- Contacteer: