Moderator: Beheerdersteam

Nils_vn schreef:w8 tot de onkyo eindbak er aan hangt, en 160 ipv 7 watjes ter beschikking staan
Tuurlijk weet ik dat tochaudiomanics schreef:Niet kwaad bedoeld hoor!! (weet je toch?)Nils_vn schreef:enhuh.. kees?? lange??![]()
Ge zijt nie klein toch? (of is "lange" in Belgique een scheldwoord?)
Heeft "angel" nog indruk kunnen maken?
Kees
Hoe de 'set' klinkt, daar spreek ik me liever nog niet echt over uit, aangezien de mid/high hoorns nog niet de juiste drivers hebben, enkel 9cm Sansui breedbandertjes, die met de behringer (en wat hulp van Kees z'n machtige eiken hoorns) toch behoorlijk mooi klinken.bartsegers schreef:Ik kan je wel vertellen dat een setje van deze twee met zulk vermogen een flinke impact heeft op alles wat er rond slingert![]()
Hoe klinkt de set op rustig luiterniveau eigenlijk ?
Mijn laag hoorns klinken op zacht niveau ook nog zeer precies en aanwezig als je het zo kan uitleggen
Waar wacht je op? Bouwen die handel! Ze zijn iedere cm3 waard!lepain schreef:Ik wil ook hoorns! Ik wil ook hoorns! Ik wil ook hoorns!
Zucht....
20W rms is zeker genoeg! Een draagbare cd geeft toch genoeg om een aangenaam achtergrond muziekje voort te brengen. Ik droom er dan ook van om uiteindelijk zeker het mid/hoog met een buizenbakje aan te sturen en het laag... wel euh.. ik speel wel 'ns graag hardvoodooless schreef:Volgens mij kun je ook direct een ipod aansluiten voor oorverdovend geluid
Maar seriously, dit soort speakers zouden het natuurlijk super doen met een kleine klasse A amp, 10 tot 20W moet dan meer dan zat zijn.
Dat hoop ik maar, nu resoneert de kamer zodanig, dat ik op hoge vollumes moeilijk resonanties van de kast kan opmerken.Ivo schreef:Ik heb daar wel een "speciaal" materiaal voor gebruikt, waarin trillingen snel uitdoven. Maar ik denk ook dat het bij jou wel los zal lopen.
Zoals kees al toont: een BMS 4590 coaxial compressie driver, gemod op z'n Audiomanics.Heb je al ideeën over wat er in je midhoorns komt?
dank jeMooi zelfbouwproject is dit toch.