incl oude discussies en bouwverslagen
Moderator: Beheerdersteam
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » wo 28 nov 2007, 8:49
CarloPJB schreef: Wowly schreef: Nice!!!!
Waar is het mooie roze gebleven
?
Jan
Die staan nog steeds op haar kamer roze te zijn
Ehm, oja, dit was het tweede stel
Mooi werk hoor!
Jan
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 01 dec 2007, 16:10
Vandaag filter in elkaar gezet en nog wat plaatjes geschoten.
Bijlagen
(-:
Filter
In goed gezelschap.
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » za 01 dec 2007, 16:20
Ziet er zeer strak uit Carlo
Superb.
Heerlijk al die foto's
.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 01 dec 2007, 16:35
Hondasnl schreef: Ziet er zeer strak uit Carlo
Superb.
Dank je.
En ze klinken ook super
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » za 01 dec 2007, 17:01
Vakwerk
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 01 dec 2007, 17:04
SARK schreef: Vakwerk
Dank U
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445 Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door b_force » za 01 dec 2007, 17:07
er is hier iemand Seas fan
Mooi man !
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 01 dec 2007, 17:08
b_force schreef: er is hier iemand Seas fan
Mooi man !
Begint wel op te vallen he
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » zo 02 dec 2007, 6:09
b_force schreef: er is hier iemand Seas fan
Mooi man !
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 02 dec 2007, 9:38
ziet er goed uit
maar ik zie nog steeds dat ze nog beneden staan
shame on you
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 02 dec 2007, 10:37
dre schreef: ziet er goed uit
maar ik zie nog steeds dat ze nog beneden staan
shame on you
......maar ze klinken zo lekker........
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 02 dec 2007, 13:02
Werkt je meetsyteem al Carlo? Ben wel nieuwsgierig hoe die bij jou meet eigenlijk.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 02 dec 2007, 16:19
Edo schreef: Werkt je meetsyteem al Carlo? Ben wel nieuwsgierig hoe die bij jou meet eigenlijk.
Sorry Edo,nog geen tijd voor gevonden
Beetje erg druk met verjaardagen,etentjes en helpen met verbouwen
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 02 dec 2007, 20:53
Helpen met speakers bouwen??...oh nee, ik lees het verkeerd, helpen met verbouwen staat er...
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 02 dec 2007, 20:59
Edo schreef: Helpen met speakers bouwen??...oh nee, ik lees het verkeerd, helpen met verbouwen staat er...
Dat is ook de reden dat de St_Amati nog steeds in de koelkast staat
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 02 dec 2007, 21:01
Er staan bij mij toch andere dingen in de koelkast...
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 02 dec 2007, 21:04
Edo schreef: Er staan bij mij toch andere dingen in de koelkast...
Bij jou staat het bier toch in de schuur naast je op de werkbank
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 02 dec 2007, 21:05
sssstttt...
Maar even on-topic. Filter bevalt dus goed begrijp ik?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 02 dec 2007, 21:16
Edo schreef: sssstttt...
Maar even on-topic. Filter bevalt dus goed begrijp ik?
Filter bevalt erg goed!
Bij deze nog bedankt.
Als ik weer eens wat meer tijd heb zal ik toch eens met m`n ATB Pro aan de slag gaan.
Dinobe
Berichten: 252 Lid geworden op: ma 27 dec 2004, 12:23
Bericht
door Dinobe » do 06 dec 2007, 14:23
Heel, heel mooi!
Hier hou ik van, eenvoudig, niet teveel poespas, maar (waarschijnlijk) heel goed.
Vraagje: die luidspreker onderaan, met de Excel unit is dat deze:
http://www.troelsgravesen.dk/W15.htm ?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » do 06 dec 2007, 14:58
Dinobe schreef: Heel, heel mooi!
Hier hou ik van, eenvoudig, niet teveel poespas, maar (waarschijnlijk) heel goed.
Vraagje: die luidspreker onderaan, met de Excel unit is dat deze:
http://www.troelsgravesen.dk/W15.htm ?
Dank je
Voor het geld is het haast niet te overtreffen (dit is natuurlijk persoonlijk).
En inderdaad,de onderste set is de Troels Gravesen.
Heb hier het filter met MKP + voor het hoog en bandspoelen voor het laag gemaakt.
Zeer mooi ontwerp wat op deze manier voor een ieder te maken is.
rens
Berichten: 1 Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 21:10
Bericht
door rens » za 08 dec 2007, 20:48
CarloPJB schreef: Dinobe schreef: Heel, heel mooi!
Hier hou ik van, eenvoudig, niet teveel poespas, maar (waarschijnlijk) heel goed.
Vraagje: die luidspreker onderaan, met de Excel unit is dat deze:
http://www.troelsgravesen.dk/W15.htm ?
Dank je
Voor het geld is het haast niet te overtreffen (dit is natuurlijk persoonlijk).
En inderdaad,de onderste set is de Troels Gravesen.
Heb hier het filter met MKP + voor het hoog en bandspoelen voor het laag gemaakt.
Zeer mooi ontwerp wat op deze manier voor een ieder te maken is.
En ze klinken ook fantastisch. Goed werk Carlo! Hoe ik dat weet? Ze staan nu namelijk bij mij te spelen
Ik zal er later wat meer over posten. Maar het grote genieten is al begonnen.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 09 dec 2007, 3:53
rens schreef: CarloPJB schreef: Dinobe schreef: Heel, heel mooi!
Hier hou ik van, eenvoudig, niet teveel poespas, maar (waarschijnlijk) heel goed.
Vraagje: die luidspreker onderaan, met de Excel unit is dat deze:
http://www.troelsgravesen.dk/W15.htm ?
Dank je
Voor het geld is het haast niet te overtreffen (dit is natuurlijk persoonlijk).
En inderdaad,de onderste set is de Troels Gravesen.
Heb hier het filter met MKP + voor het hoog en bandspoelen voor het laag gemaakt.
Zeer mooi ontwerp wat op deze manier voor een ieder te maken is.
En ze klinken ook fantastisch. Goed werk Carlo! Hoe ik dat weet? Ze staan nu namelijk bij mij te spelen
Ik zal er later wat meer over posten. Maar het grote genieten is al begonnen.
Erg fijn om te horen dat ze bij jou thuis ook zo goed bevallen
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » do 07 okt 2010, 22:44
Dit topic zocht ik dus
in mijn zoektocht(je) . Ik wil deze ook gaan maken (van zwart MDF). Kan je wat meer info posten over filter en afmetingen en volumes en poortjes en zo?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » vr 08 okt 2010, 18:34
anonamemouse schreef: Dit topic zocht ik dus
in mijn zoektocht(je) . Ik wil deze ook gaan maken (van zwart MDF). Kan je wat meer info posten over filter en afmetingen en volumes en poortjes en zo?
Heb hier nog 2 complete kasten.
Onder verstek gezaagd,driver gaten er al in gefreesd,gat voor poort zit er ook al in.
Voor het filter zou ik Edo moeten vragen,maar die is druk met zijn nieuwe huis.