Je kunt wel alles bagatelliseren als onhoorbaar, maar de paar mensen die nu al getest hebben wijzen uit dat dingen wel degelijk hoorbaar zijn. Ik zeg niet dat dat de dingen zijn die je ziet in je meting, maar dan nog... enige voorzichtigheid is wel geboden.jeroen_d schreef:Maak je niet ongerust. Die 50Hz is onhoorbaar, hij zit al gauw 70dB beneden het signaal dat uit de CD-speler komt. Gegeven dat het hoog vaak ruim 20dB onder het niveau van het laag zit, zou je je dan ook zorgen moeten maken over de spikes bij de hoge frequenties. Absoluut onhoorbaar onder huiskameromstandigheden.
Los daarvan vind ik een dergelijke "brom" gewoon niet horen.
