Hoi,
ik ben op zoek naar metingen aan een Scan Speak 15M4531K00.
Metingen aan de 15W-units heb ik wel, maar de 15M niet. Wie heeft er toevallig wat van liggen? Ben geinteresseerd in de SPL, Impedantie, waterval en vervorming.
Groet, Joris
Metingen 15M4531?
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Re: Metingen 15M4531?
Dit is wat je wel al gevonden moet hebben: http://www.d-s-t.com/link/scs/data/15m_4531k00e.htm
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Ehh, niet helemaal, want Tymphany linkt gewoon door naar de oude bestanden die ze toch maar weer terug hebben gezetvigier schreef:Maar bedankt in ieder gevalAan je link te zien werkt d-s-t ook weer, en hoef ik niet naar Tymphany
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het watervalletje
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Op D-S-T wordt je op dit moment ook al doorgelinkt naar Tymphany, dus het lijkt er wel wat op dat de vetrouwde website binnenkort verdwenen is.
Joris,
Je zou eens moeten zoeken naar Hobby Hifi 2003/2. Daarin staat een vergelijkingstest met:
- Audax PR 170 ZO
- Excel M15 CH 001
- Focal 7K6411
- Focal Audiom 6 WM
- Scan Speak 12M4631G00
- Scan Speak 15M4531K00 (blz. 64)
- Visaton TI 100 M
- Visaton W100S
- Visaton W100SC
Wat heb je trouwens voor plannen met zo'n mooie midwoofer?
Joris,
Je zou eens moeten zoeken naar Hobby Hifi 2003/2. Daarin staat een vergelijkingstest met:
- Audax PR 170 ZO
- Excel M15 CH 001
- Focal 7K6411
- Focal Audiom 6 WM
- Scan Speak 12M4631G00
- Scan Speak 15M4531K00 (blz. 64)
- Visaton TI 100 M
- Visaton W100S
- Visaton W100SC
Wat heb je trouwens voor plannen met zo'n mooie midwoofer?
GRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik heb mijn stapel met HobbyHifi's doorgespit, en ik heb van 2003 uitgave 1, 3, 4, 5. Ik mis dus 2 en 6. Waarom dat ik die mis: geen idee.
Maar bedankt voor het zoeken! Ik zal eens kijken of ik hem ergens vandaan kan halen!
Zo te zien staat er nog een erg mooie unit in, dus deze MOET ik hebben hahaha
Thnx Mario! Ik ga zoeken...
Groet, Joris
ik heb mijn stapel met HobbyHifi's doorgespit, en ik heb van 2003 uitgave 1, 3, 4, 5. Ik mis dus 2 en 6. Waarom dat ik die mis: geen idee.
Maar bedankt voor het zoeken! Ik zal eens kijken of ik hem ergens vandaan kan halen!
Zo te zien staat er nog een erg mooie unit in, dus deze MOET ik hebben hahaha
Thnx Mario! Ik ga zoeken...
Groet, Joris
