Er zijn 12 resultaten gevonden
- za 29 jul 2023, 19:04
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Zeker weten
- za 29 jul 2023, 15:17
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Zeker .... missie geslaagd . Ik ben blij en echt super bedankt voor je hulp. En de rest ook voor het meedenken. Had hier zelf nooit achter gekomen .
- do 06 jul 2023, 18:05
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Ok. Als ik die bestel, welke en waar kan ik die halen? En heeft dat geen invloed op mijn geluid.
En zet ik die dan buiten de speaker of beter er in.
Ben echt slecht met dingen met een draadje](./images/smilies/eusa_wall.gif)
En zet ik die dan buiten de speaker of beter er in.
Ben echt slecht met dingen met een draadje
- do 06 jul 2023, 17:46
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Idd, bedankt voor het meedenken allemaal. Ik ga volgende week eerst een luisteren naar de B&W 803 D2. Daar ben ik al een tijdje naar op zoek en nu een set gevonden.
Als het bevalt dan komen die hier staan en hopelijk is die tik dan weg.
Als het bevalt dan komen die hier staan en hopelijk is die tik dan weg.
- do 06 jul 2023, 17:37
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Ik heb net op de bovenste aansluiting van mijn entre contact gemaakt en hoor bij beide speakers een plop. Daarna stereo aan en ........ geen plop. Maar echt handig is het niet om dit steeds te doen
- do 06 jul 2023, 15:45
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Hoi, stadsgenootShadow schreef: ↑do 06 jul 2023, 9:32Welkom mede VlissingerAudioluisteraar schreef: ↑wo 05 jul 2023, 20:05Hoi, ik zal me eens voorstellen.
Ik ben marco en ben 53 jaar.
Woon in zeeland (vlissingen)
![]()
- do 06 jul 2023, 7:25
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Het is idd die versterker. Als ik dan die Polen ff aanraak zodat de spanning weg is dan hoor je ook niks met aanzetten. Het is trouwens alleen over mijn mid speaker als ik het zo hoor. Mijn stroompunt voor de versterker heeft ook aarde, dacht eerst dat dat zou helpen Nu wil ik volgende week kijken v...
- wo 05 jul 2023, 22:46
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Ik had de denon avc a1 xv en nu de yamaha rx8 Als ik nu bv (staat alles al dagen uit) de plus en min contact met elkaar laat maken dan hoor ik het ook ( aan de ingang van de speaker). Alsof er spanning in de speaker zit. Of die zich zelf Oplaat. Weet ook niet hoe ik het anders uit kan leggen. Het ge...
- wo 05 jul 2023, 22:14
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Nee, echt 2 versterkte uitgangen per speaker. Weet het verschil wel 
- wo 05 jul 2023, 21:11
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Nooit meer geprobeerd, eerlijk gezegd
- wo 05 jul 2023, 20:36
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Re: Even voorstellen
Ik heb alles aangesloten zoals het moet (hoop ik)
Het is trouwens de basis 95, het laatste model. Heb ook alle extra's er bij genomen voor het mooie laag. Ook zeer mooie entree. Mijn versterker staat ook op bi-amp.
Het is trouwens de basis 95, het laatste model. Heb ook alle extra's er bij genomen voor het mooie laag. Ook zeer mooie entree. Mijn versterker staat ook op bi-amp.
- wo 05 jul 2023, 20:05
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 34
- Weergaves: 894
Even voorstellen
Hoi, ik zal me eens voorstellen. Ik ben marco en ben 53 jaar. Woon in zeeland (vlissingen) Ik ben op zoek naar een oplossing voor een tik in mijn speakers, en via Google hier terecht gekomen. Ik heb de vifa basis 2.0 Heb deze speakers ooit zelf gemaakt en altijd zeer tevreden over geweest. Het lijkt...
