Er zijn 12 resultaten gevonden

door Audioluisteraar
za 29 jul 2023, 19:04
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Zeker weten
door Audioluisteraar
za 29 jul 2023, 15:17
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Zeker .... missie geslaagd . Ik ben blij en echt super bedankt voor je hulp. En de rest ook voor het meedenken. Had hier zelf nooit achter gekomen .
door Audioluisteraar
do 06 jul 2023, 18:05
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Ok. Als ik die bestel, welke en waar kan ik die halen? En heeft dat geen invloed op mijn geluid.
En zet ik die dan buiten de speaker of beter er in.
Ben echt slecht met dingen met een draadje ](*,)
door Audioluisteraar
do 06 jul 2023, 17:46
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Idd, bedankt voor het meedenken allemaal. Ik ga volgende week eerst een luisteren naar de B&W 803 D2. Daar ben ik al een tijdje naar op zoek en nu een set gevonden.
Als het bevalt dan komen die hier staan en hopelijk is die tik dan weg.
door Audioluisteraar
do 06 jul 2023, 17:37
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Ik heb net op de bovenste aansluiting van mijn entre contact gemaakt en hoor bij beide speakers een plop. Daarna stereo aan en ........ geen plop. Maar echt handig is het niet om dit steeds te doen
door Audioluisteraar
do 06 jul 2023, 15:45
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Shadow schreef: do 06 jul 2023, 9:32
Audioluisteraar schreef: wo 05 jul 2023, 20:05
Hoi, ik zal me eens voorstellen.
Ik ben marco en ben 53 jaar.
Woon in zeeland (vlissingen)
Welkom mede Vlissinger :rock:
Hoi, stadsgenoot :lol:
door Audioluisteraar
do 06 jul 2023, 7:25
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Het is idd die versterker. Als ik dan die Polen ff aanraak zodat de spanning weg is dan hoor je ook niks met aanzetten. Het is trouwens alleen over mijn mid speaker als ik het zo hoor. Mijn stroompunt voor de versterker heeft ook aarde, dacht eerst dat dat zou helpen Nu wil ik volgende week kijken v...
door Audioluisteraar
wo 05 jul 2023, 22:46
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Ik had de denon avc a1 xv en nu de yamaha rx8 Als ik nu bv (staat alles al dagen uit) de plus en min contact met elkaar laat maken dan hoor ik het ook ( aan de ingang van de speaker). Alsof er spanning in de speaker zit. Of die zich zelf Oplaat. Weet ook niet hoe ik het anders uit kan leggen. Het ge...
door Audioluisteraar
wo 05 jul 2023, 22:14
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Nee, echt 2 versterkte uitgangen per speaker. Weet het verschil wel :wink:
door Audioluisteraar
wo 05 jul 2023, 21:11
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Nooit meer geprobeerd, eerlijk gezegd
door Audioluisteraar
wo 05 jul 2023, 20:36
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Re: Even voorstellen

Ik heb alles aangesloten zoals het moet (hoop ik)
Het is trouwens de basis 95, het laatste model. Heb ook alle extra's er bij genomen voor het mooie laag. Ook zeer mooie entree. Mijn versterker staat ook op bi-amp.
door Audioluisteraar
wo 05 jul 2023, 20:05
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Even voorstellen
Reacties: 34
Weergaves: 894

Even voorstellen

Hoi, ik zal me eens voorstellen. Ik ben marco en ben 53 jaar. Woon in zeeland (vlissingen) Ik ben op zoek naar een oplossing voor een tik in mijn speakers, en via Google hier terecht gekomen. Ik heb de vifa basis 2.0 Heb deze speakers ooit zelf gemaakt en altijd zeer tevreden over geweest. Het lijkt...