Dank, maar die ruststromen zijn nog wat hoog. Op 5 volt doet die 800 ohm ook niet veel meer. Dus laat het even zo.
Hier speelt ie op ca 18 volt. Zomer, maar bewolkt:
https://youtu.be/bIwRRNfLlUs
Er zijn 3 resultaten gevonden
- ma 02 jan 2023, 17:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Wie kent IC ter vervanging transistors mini versterker
- Reacties: 6
- Weergaves: 261
- zo 01 jan 2023, 22:31
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Wie kent IC ter vervanging transistors mini versterker
- Reacties: 6
- Weergaves: 261
Wie kent IC ter vervanging transistors mini versterker
Eerst een luisterrijk 2023 gewenst ! I Tijd terug heb ik een 'mininum power' versterker gemaakt. Met 6 transistors. Voor een 800 ohm speaker. Ca 20 mW bij 12 V. Die gebruik ik o.a buitenshuis met een klein zonnepaneeltje van 20 x 20 cm. Bij grijs weer werkt dat nog prima. Bron is meestal een 'mini r...
- wo 15 jun 2022, 22:55
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 6
- Weergaves: 317
Even voorstellen
Even voorstellen, ik ben Bert-Jan, wonend op de Veluwe. Heb vroeger veel buizen versterkers gebouwd, zoals 4x PL519 , ook serie balans. En 8 x PL36. Maar ik ben geswitched maar minimale vermogens. Heb een paar transistor versterkers gebouwd voor een 800 ohm speaker, die ik dan bij voorkeur voed met ...
