Er zijn 11 resultaten gevonden

door Rowdy
do 23 mar 2023, 18:20
Forum: Kabels
Onderwerp: Digital coax kabel hapert?
Reacties: 58
Weergaves: 1953

Re: Digital coax kabel hapert?

Zou het toch controleren.
door Rowdy
do 23 mar 2023, 17:58
Forum: Kabels
Onderwerp: Digital coax kabel hapert?
Reacties: 58
Weergaves: 1953

Re: Digital coax kabel hapert?

Heb je de solderingen van de connectoren op de printplaten gecontroleerd?
door Rowdy
zo 19 mar 2023, 10:01
Forum: Kabels
Onderwerp: Digital coax kabel hapert?
Reacties: 58
Weergaves: 1953

Re: Digital coax kabel hapert?

Als je de kabel beweegt hapert het geluid dan ook?
Doe dit ook bij de goedkopere RCA kabel. Misschien ligt het probleem in slechte solderingen van het cinch connector op het printplaat.
door Rowdy
do 07 apr 2022, 18:41
Forum: Bronnen
Onderwerp: Pro-ject Perspective
Reacties: 47
Weergaves: 2330

Re: Pro-ject Perspective

Ik heb mijn Pro-Ject Perspective nu bijna 21 jaar, maar problemen met het snaar heb ik niet. Transportvergrendeling wordt niet gebruikt, de bouten zijn er uit.
door Rowdy
do 07 apr 2022, 18:13
Forum: Bronnen
Onderwerp: Pro-ject Perspective
Reacties: 47
Weergaves: 2330

Re: Pro-ject Perspective

Pjotr schreef: wo 06 apr 2022, 21:00
500.000 CST is eigenlijk ook geen olie meer, maar meer een taai vet.
In de openingspost staat geschreven 500.000 CST. Is het wel de juiste waarde?
Als het de juiste waarde is, kan ik ook een potje gebruiken i.p.v. een knijpflesje?
door Rowdy
wo 06 apr 2022, 20:37
Forum: Bronnen
Onderwerp: Pro-ject Perspective
Reacties: 47
Weergaves: 2330

Re: Pro-ject Perspective

- Hoe is het verder gegaan met de Pro-Ject Perspective? - Is de toonarmbedrading gemakkelijk te vervangen? Welke merken zijn goed, Cardas? - Ik zie bij Quartel (link hierboven door Pjotr gegeven) geen siliconen olie van 500.000 CST, de link wat ík hierboven gaf, zit de siliconen olie in een potje. K...
door Rowdy
za 24 jul 2021, 19:41
Forum: Bronnen
Onderwerp: Pro-ject Perspective
Reacties: 47
Weergaves: 2330

Re: Pro-ject Perspective

Heb jij een site waar ik het kan bestellen in Nederland? Ik zie alleen deze site:
https://www.modeltekshop.com/en/silicon ... -30ml.html
Ik ben totaal niet bekend met modelbouw.
door Rowdy
za 24 jul 2021, 19:25
Forum: Kabels
Onderwerp: Stekkerdoos DIY?
Reacties: 88
Weergaves: 12508

Re: Stekkerdoos DIY?

Was al een tijd van plan om het stroom toevoer wat opgeruimd uit te laten zien. Ben wezen kijken naar verschillende manieren, zoals b.v. een 6-voudige stekkerblok. Maar de oplossing van Essential Audio Tools met de Spyder en de Naim powerblok vind ik een mooie oplossing. Daarom heb ik een aantal jar...
door Rowdy
za 24 jul 2021, 19:07
Forum: Bronnen
Onderwerp: Pro-ject Perspective
Reacties: 47
Weergaves: 2330

Re: Pro-ject Perspective

Is het voor de siliconen olie hetzelfde als voor de lager?
Pro-Ject heeft Lube-it, deze wil ik dan gebruiken voor de lager.
door Rowdy
za 24 jul 2021, 15:22
Forum: Bronnen
Onderwerp: Pro-ject Perspective
Reacties: 47
Weergaves: 2330

Re: Pro-ject Perspective

Ik heb sinds mei 2001 mijn Pro-Ject Perspective. Bij mij is de voeding een 16 Vac - 500 mA trafo.

Ik heb het volgende vraag: heeft de Pro-Ject Perspective onderhoud nodig. Zo ja, wat moet er gebeuren? In de gebruiksaanwijzing lees ik er niets over, alleen schoonmaken met een natte doek.