Er zijn 7 resultaten gevonden
- za 22 mei 2021, 16:49
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Speakerland Vector II
- Reacties: 17
- Weergaves: 1844
Re: Speakerland Vector II
kleine update deze week heb ik het filter herbouwd in de slechte speaker. zie de bijlage. ik heb ze er nu even los inliggen. indien goed (waar het op lijkt) zet ik ze vast. de speaker klinkt nu goed, geen fase probleem meer. maar vooral is hij luider en veel helderder, het laag is ook in orde. uiter...
- ma 17 mei 2021, 11:33
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Speakerland Vector II
- Reacties: 17
- Weergaves: 1844
Re: Speakerland Vector II
bedankt voor de tips. ik weet wat ik moet doen deze week 
- zo 16 mei 2021, 8:46
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Speakerland Vector II
- Reacties: 17
- Weergaves: 1844
Re: Speakerland Vector II
hoi. woofer randen heb ik vorig jaar vervangen, die waren idd helemaal verdroogd :) sindsdien klinken beide set veel mooier, veel voller, mooi laag.de woofers verkeerd aangesloten dacht ik ook in eerste instantie, het lijkt erop van niet, je komt er amper bij, maar toch gsm inde kast fotos maken en ...
- za 15 mei 2021, 19:19
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Speakerland Vector II
- Reacties: 17
- Weergaves: 1844
Re: Speakerland Vector II
op het eerste zicht wel... maar ik heb de filter prints nog niet uit de andere gehald... deze was een halve dag stoeien ..
kloppen de componenten in bijlage? ik zie niet goed wat mkt en mkp is..
kloppen de componenten in bijlage? ik zie niet goed wat mkt en mkp is..
- za 15 mei 2021, 17:48
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Speakerland Vector II
- Reacties: 17
- Weergaves: 1844
Re: Speakerland Vector II
Hoi John, jazeker, ik zoek al een jaar naar de oorzak. kabels lijken goed te zitten, dus van speaker naar filter. en van de totale luidspreker naar de versterker. Het lijkt alsof er iets uit fase is.. ik heb zelfs als test een speaker andersom aangesloten op het filter, en de totale luidspreker., ma...
- za 15 mei 2021, 16:48
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Speakerland Vector II
- Reacties: 17
- Weergaves: 1844
Re: Speakerland Vector II
bedankt Ray en One World
!
ik ga die sites bekijken
de huidige elkos zijn bipolaire 35 v. op die site zie ik allemaal een hogere spanning, maakt dat nog uit? en het merk?
ik ga die sites bekijken
de huidige elkos zijn bipolaire 35 v. op die site zie ik allemaal een hogere spanning, maakt dat nog uit? en het merk?
- za 15 mei 2021, 15:37
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Speakerland Vector II
- Reacties: 17
- Weergaves: 1844
Speakerland Vector II
Hallo Ik heb al jaren een paar zelfbouw speakers van speakerland, de Vector II. Prima speakers. Nu heb ik een 2e set bemachtigd, maar die klinken niet juist. uit fase lijkt het. zit je er tussen...geen laag en een vlak geluid. ga je erom heen lopen en het laag vliegt je om de oren. Nu heb ik de filt...
