Er zijn 13 resultaten gevonden

door Klapmuts
ma 15 mar 2021, 17:49
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

B.t.w. zie ik daar op jouw meesterwerken nu zo'n simpel levensgevaarlijk wippertje in de 230V zitten? :shock: IDD dacht dat dat wel kon ze zeggen 250V 3A, wilde er destijds een beetje een laboratorium uitstraling aan geven. De bedoeling was ook om zwarte krimplak te gebruiken maar de spuitbussen zw...
door Klapmuts
ma 15 mar 2021, 12:41
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Zet ook de stekkertjes voor het aansluiten van het ingangs signaal en de jumpers erbij. Niet iedereen heeft dat standaard liggen.
door Klapmuts
wo 10 mar 2021, 11:12
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

ray5150 schreef:
Zien we daar een zelfbouw CD speler ?
Idd heb ik zo'n 20 jaar geleden toen de kinderen nog klein waren gebouwd met als basis de Philips CD 723
Wel met andere print met nieuwe klok en dac.
IMG_20210219_090133.jpg
door Klapmuts
di 09 mar 2021, 22:49
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Bedankt Peter,
Ik ben er blij mee!
door Klapmuts
di 09 mar 2021, 22:46
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

:lol: Het werkt, er klinkt muziek
door Klapmuts
vr 05 mar 2021, 19:01
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Zijn er nog meer die al foto's kunnen tonen van hun baksels.
door Klapmuts
do 04 mar 2021, 23:41
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Netjes die schema's zo.
door Klapmuts
do 04 mar 2021, 23:38
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Welke kabel adviseren jullie dan?
Kan ik dan niet gewoon de kabel aan de print solderen en aan de voorversterkerkant van de kabel een cinch-connector zoals aangegeven.
door Klapmuts
do 04 mar 2021, 11:28
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Dan verschuif ik het probleem naar mijn voorversterker! Die heeft ook geen XLR. Hoe doen ze dat dan bij die versterkers die beide ingangen hebben? Dacht dat ik de hele BOM lijst doorgeploegd had maar was geen klemveertjes tegen gekomen. Zal ik wel overheen gekeken hebben. In ieder geval bedankt voor...
door Klapmuts
di 02 mar 2021, 21:59
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Zo de printen zitten stevig in de kast, en de lm3886 op het koellichaam.
Heb een jumper op pen 2 en 3 van insert J8.
Maar hoe sluit ik nu mijn ingang aan?
Heb geen gebalanceerde ingang maar gewoon RCA.
En wat te doen met de trimpot?
door Klapmuts
ma 01 mar 2021, 17:25
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

https://nl.wikipedia.org/wiki/Klapmuts
Las vroeger als kind wel eens een bericht in de krant dat er een jonge klapmuts was opgevangen in Pieterburen.
Vond dat wel een leuke naam voor mijn schip, zie nu idd heel vaak lachende voorbijgangers.
door Klapmuts
ma 01 mar 2021, 13:14
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

:D Is de naam van mijn zeilboot , een klapmuts is een zeehonden soort die zo nu en dan op het wad waargenomen wordt.
door Klapmuts
zo 28 feb 2021, 22:23
Forum: Versterkers
Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
Reacties: 663
Weergaves: 26397

Re: Composiet versterker MK1-V2

Heb de printen bestukt gisteren. Was of je rijstkorrels moet solderen, ben er toch wel een paar uur zoet mee geweest.
IMG_20210228_174954.jpg
Hier moet de print inkomen.
Moet nog wel wat verbouwen.
Waar zal ik het ledje aansluiten wat op het front zit?