Er zijn 13 resultaten gevonden
- ma 15 mar 2021, 17:49
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
B.t.w. zie ik daar op jouw meesterwerken nu zo'n simpel levensgevaarlijk wippertje in de 230V zitten? :shock: IDD dacht dat dat wel kon ze zeggen 250V 3A, wilde er destijds een beetje een laboratorium uitstraling aan geven. De bedoeling was ook om zwarte krimplak te gebruiken maar de spuitbussen zw...
- ma 15 mar 2021, 12:41
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Zet ook de stekkertjes voor het aansluiten van het ingangs signaal en de jumpers erbij. Niet iedereen heeft dat standaard liggen.
- wo 10 mar 2021, 11:12
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Idd heb ik zo'n 20 jaar geleden toen de kinderen nog klein waren gebouwd met als basis de Philips CD 723ray5150 schreef:Zien we daar een zelfbouw CD speler ?
Wel met andere print met nieuwe klok en dac.
- di 09 mar 2021, 22:49
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Bedankt Peter,
Ik ben er blij mee!
Ik ben er blij mee!
- di 09 mar 2021, 22:46
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
- vr 05 mar 2021, 19:01
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Zijn er nog meer die al foto's kunnen tonen van hun baksels.
- do 04 mar 2021, 23:41
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Netjes die schema's zo.
- do 04 mar 2021, 23:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Welke kabel adviseren jullie dan?
Kan ik dan niet gewoon de kabel aan de print solderen en aan de voorversterkerkant van de kabel een cinch-connector zoals aangegeven.
Kan ik dan niet gewoon de kabel aan de print solderen en aan de voorversterkerkant van de kabel een cinch-connector zoals aangegeven.
- do 04 mar 2021, 11:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Dan verschuif ik het probleem naar mijn voorversterker! Die heeft ook geen XLR. Hoe doen ze dat dan bij die versterkers die beide ingangen hebben? Dacht dat ik de hele BOM lijst doorgeploegd had maar was geen klemveertjes tegen gekomen. Zal ik wel overheen gekeken hebben. In ieder geval bedankt voor...
- di 02 mar 2021, 21:59
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Zo de printen zitten stevig in de kast, en de lm3886 op het koellichaam.
Heb een jumper op pen 2 en 3 van insert J8.
Maar hoe sluit ik nu mijn ingang aan?
Heb geen gebalanceerde ingang maar gewoon RCA.
En wat te doen met de trimpot?
Heb een jumper op pen 2 en 3 van insert J8.
Maar hoe sluit ik nu mijn ingang aan?
Heb geen gebalanceerde ingang maar gewoon RCA.
En wat te doen met de trimpot?
- ma 01 mar 2021, 17:25
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klapmuts
Las vroeger als kind wel eens een bericht in de krant dat er een jonge klapmuts was opgevangen in Pieterburen.
Vond dat wel een leuke naam voor mijn schip, zie nu idd heel vaak lachende voorbijgangers.
Las vroeger als kind wel eens een bericht in de krant dat er een jonge klapmuts was opgevangen in Pieterburen.
Vond dat wel een leuke naam voor mijn schip, zie nu idd heel vaak lachende voorbijgangers.
- ma 01 mar 2021, 13:14
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
- zo 28 feb 2021, 22:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Composiet versterker MK1-V2
- Reacties: 663
- Weergaves: 26446
Re: Composiet versterker MK1-V2
Heb de printen bestukt gisteren. Was of je rijstkorrels moet solderen, ben er toch wel een paar uur zoet mee geweest.
Hier moet de print inkomen.
Moet nog wel wat verbouwen.
Waar zal ik het ledje aansluiten wat op het front zit?
Moet nog wel wat verbouwen.
Waar zal ik het ledje aansluiten wat op het front zit?
