Er zijn 2 resultaten gevonden
- wo 25 nov 2020, 16:55
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
- Reacties: 3
- Weergaves: 381
Re: Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
Ik bedacht me trouwens ook nog de optie voor DAB+, maar dat zal het misschien iets te complex maken. Ik heb een JBL GTO 504 versterker geplaatst voor de sub, maar de front en rear speakers zijn nog aangesloten via de kabelboom. Sub had een aparte aansluiting achterop de radio. In principe heb ik nog...
- wo 25 nov 2020, 15:07
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
- Reacties: 3
- Weergaves: 381
Tablet in auto, zonder radio te gebruiken
Ik heb de materialen om een tablet in mijn dashboard te plaatsen, op de plaats waar de radio nu zit. De tablet is makkelijk verwijderbaar. Mijn plan is om de tablet allround te benutten: Muziek, navigatie, achteruitkijk-camera. Ik zoek alleen nog een oplossing om zonder een auto-radio de audio van d...
