Er zijn 6 resultaten gevonden

door basshead070
di 11 aug 2020, 14:45
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: allo allo....iets met jezelf netjes voorstellen enzo ;)
Reacties: 9
Weergaves: 455

Re: allo allo....iets met jezelf netjes voorstellen enzo ;)

Dank u dank u tis idd goed vertoeven in Raalte haha
door basshead070
di 11 aug 2020, 14:33
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: allo allo....iets met jezelf netjes voorstellen enzo ;)
Reacties: 9
Weergaves: 455

Re: allo allo....iets met jezelf netjes voorstellen enzo ;)

:-" wat n welkom zeg !!!!
Bedankt allen hahaha mijn voorstellen was ietwat summier maar zal later mezelf wat beter profileren ;)
door basshead070
di 11 aug 2020, 1:52
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Hulp gevraagd - betere audio in een Tiguan
Reacties: 7
Weergaves: 516

Re: Hulp gevraagd - betere audio in een Tiguan

heb je al iemand gevonden die je helpen wil met inbouwen enzo?!
door basshead070
di 11 aug 2020, 1:49
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: wie o wie
Reacties: 2
Weergaves: 164

wie o wie

heelluuuuuup ... hallo beste lezer(s) wie is de superheld die me bewijst dat de onvriendelijke winkel meneer me onterecht uit heeft gelachen na mijn vraag weet u wAAR IK mijn subwoofer zou kunnen laten reparen?! :( resulteerde dus in hard gebulder en de woorden ach mannetje das toch dood met de verv...
door basshead070
di 11 aug 2020, 1:31
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: spider losgekomen van spreekspoel
Reacties: 16
Weergaves: 1291

Re: spider losgekomen van spreekspoel

ahum...kuch..excuses heren maarehhh.... ben waarschijnlijk in overtreding nu maar de drang is groter dan de wilskracht hier haha goed wat ik stiekem vragen wilde is of ik met wat geluk hier een vriendelijke held zou kunnen vinden die me op weg helpen kan met een doorgebrande sub huil huil slijm slij...
door basshead070
di 11 aug 2020, 1:23
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: allo allo....iets met jezelf netjes voorstellen enzo ;)
Reacties: 9
Weergaves: 455

allo allo....iets met jezelf netjes voorstellen enzo ;)

gegroet allemaal ;) lesley is mn naam en van origine hagenees al woon ik nu omg almelo hengelo etc liefhebber van 41jr ou....ehhh jong goed ik ga eerst maar eens een hele hoop leesvoedsel verwerken hier en kom een van jullie vast wel tegen bij een van de topics neem ik aan .... bij deze allemaal een...