Er zijn 7 resultaten gevonden
- di 06 dec 2022, 17:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
- Reacties: 12
- Weergaves: 566
Re: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
Heb ze nog niet aangesloten gehad ik denk dat ik eerst de koppelC,s (10nF) ga vervangen voor de zekerheid en dan met een triac langzaam wat spanning opzetten . Heb wel de eindtrafos doorgemeten en die zijn goed. Ik ga eerst luisteren hoe ze spelen in de originele configuratie voordat ik er aan ga zi...
- di 06 dec 2022, 17:18
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
- Reacties: 12
- Weergaves: 566
Re: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
Op beiden blokjes zitten 9U13 uitgangen en 9P10 voedingstrafo,s
- ma 05 dec 2022, 21:01
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
- Reacties: 12
- Weergaves: 566
Re: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
Hier foto 2x 9U13 uitgang en 9P10 voeding . Ik neem aan dat je een scoop nodig hebt om de uitslingering af te regelen , die heb ik niet , kun je een soort gemiddelde waarde aanhouden ?
- ma 05 dec 2022, 18:36
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
- Reacties: 12
- Weergaves: 566
Re: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
Er ziten op de unitran monoblokjes die ik heb ook 9U 13 uitgangen .
- ma 05 dec 2022, 16:45
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
- Reacties: 12
- Weergaves: 566
Re: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
Zit er over te denken het schema van Pim te gebruiken voor de unitran blokken maar waar is het netwerkje tussen middenaftakking en anode voor bedoeld ? ( Tegenkoppeling ?)
- vr 02 dec 2022, 20:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
- Reacties: 12
- Weergaves: 566
Re: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
Bedankt voor de reakties, ik weet dat Jaap Pees een Tribute uitbrengt op basis van unitran 9U13 , el84 pp en driver ecc81, misschien kom ik in de buurt met een goed schema ( de hardeware heb ik in ieder geval in huis) Ik denk dat de monoblokjes uit een laboratorium komen gezien de opschriften en het...
- vr 02 dec 2022, 17:27
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
- Reacties: 12
- Weergaves: 566
Koppelcondendatoten unitran p10 monoblokken
Screenshot_20221202-173833_Drive.jpg Screenshot_20221202-173833_Drive.jpg Ik heb onlangs paar unitran monoblokjes gekocht met el84 pp en ecc81 als driver / fasedraaier. Volgens het schema zou de waarde koppel C,s 10 nF moeten zijn , is dit niet erg op laag ? normaal is waarde koppelC,s naar eindbui...
