Er zijn 3 resultaten gevonden
- di 09 jul 2019, 21:25
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: aardlusbrom Gainclone
- Reacties: 57
- Weergaves: 1678
Re: aardlusbrom Gainclone
De laatste oplossing is een vervanging van de Dual Mono oplossing die eigenlijk 2 trafo's nodig heeft. Je kan natuurlijk ook de twee galvanisch gescheiden wikkelingen gebruiken om een dual mono concept te realiseren...echter hier ten koste van de dubbelfasige gelijkrichting. Ik denk dat 2 trafo's he...
- ma 08 jul 2019, 23:28
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: aardlusbrom Gainclone
- Reacties: 57
- Weergaves: 1678
Re: aardlusbrom Gainclone
In feite heeft ds23man dus helemaal gelijk...wat mij betreft dan.
- ma 08 jul 2019, 23:22
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: aardlusbrom Gainclone
- Reacties: 57
- Weergaves: 1678
Re: aardlusbrom Gainclone
Dag zelfbouwvrienden, Ik ben nieuw op deze site en was wat aan het rondnneuzen en vond dit onderwerp leuk. Ik ben op dit moment ook bezig met een gainclone (vandaar de belangstelling) en met een dual mono versterker...niet met de gainclone maar met MOSFET's en erg zwaar. Dit probleem wat je nu schet...
