Lekker zo laten.
Mooier is er toch niet dat je met zo'n configuratie klaar bent..
Er zijn 4 resultaten gevonden
- za 02 mei 2026, 14:30
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Scan-Speak Opus
- Reacties: 17
- Weergaves: 3594
- ma 18 nov 2024, 12:13
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Topas light in eiken hout
- Reacties: 11
- Weergaves: 1408
Re: Topas light in eiken hout
Voor wat deze box betreft. Deze kleine W100S heeft een kleine onregelmatigheid rond de 1000Hz. Hij wordt veel mooier als je deze weghaalt. Er bestaat een filteromtwerp van een mini monitor met deze unit uit één van de duitse tijdschriften. Verder; Ik weet niet precies waar de interne helmholz resona...
- di 05 mar 2024, 13:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Scan-Speak Faktum bij Speaker & Co
- Reacties: 85
- Weergaves: 5160
Re: Scan-Speak Faktum bij Speaker & Co
Frank zegt dank... Ik weet natuurlijk niet meer wanneer zich dit voor deed met de klant. Maar we hebben een set voor een klant gemodificeerd met extreem mooie componenten.... Direct viel mijn mond open na het aansluiten. Het top model uit de winkel in best mooie crossover configuratie. Maar daarnaas...
- za 25 jan 2020, 19:44
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
- Reacties: 444
- Weergaves: 15300
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Hallo, Ik doe niet mee aan de wedstrijd. Ik vind het wel erg leuk om te komen luisteren. Ook heb ik twee sets monitoren klaar. Als het toegestaan is zou ik ze graag laten horen. Het is natuurlijk niet de bedoeling. Maar ik ben erg benieuwd wat iedereen ervan vindt.
