Alvast bedankt voor de eerste reacties! Nog meer speakers kopen lijkt mij niet nodig. Niks persoonlijks hoor, maar die kast vind ik zelf niet zo bijzonder... Ik denk inderdaad dat het een basgitaar luidspreker is. Maar deze speaker deed erg goed werk in die glijbaankast, volgens mij moet er daarom o...
Hoi allen, Eerst maar even een korte intro. 25 Jaar geleden begon ik een hobby, een PA installatie voor in mijn kleine kamer. Na wat jaren gespaard en geknutseld te hebben had ik het best voor elkaar, al zeg ik het zelf.. 2X Een JBL K-140 in zelfgebouwde glijbaankasten, aangestuurd door een Harrison...