Beste,
Dank voor de info die ik mocht ontvangen. Ik ga nu even wat verder zoeken aan de hand van het schema. Ik weet ondertussen dat de diverse voedingspanningen correct zijn. Tot volgende keer en alvast . Het is een leuk forum.
Er zijn 3 resultaten gevonden
- zo 16 jul 2017, 14:48
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: RODEC HDA 450
- Reacties: 19
- Weergaves: 3038
- za 08 jul 2017, 19:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: RODEC HDA 450
- Reacties: 19
- Weergaves: 3038
Re: RODEC HDA 450
Ja, het is Belgisch, is er iets fout mee ? Ik zou dit graag terug in orde hebben. Hopelijk kan iemand me helpen. Groeten uit Belgie.
- za 08 jul 2017, 18:07
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: RODEC HDA 450
- Reacties: 19
- Weergaves: 3038
RODEC HDA 450
Beste, Ik ben in het bezit gekomen van een Rodec HDA 450. Weet iemand waar ik aan een schema kan komen ?
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat
