Bartarie mag ik vragen welke taper jij hebt gebruikt?
En de grootte van jouw poort, wat is die in verhouding tot SD?
Heb laatst zelf een testkast gebouwd voor een 12202 m8. Daar komt niet echt goed laag uit.
Er zijn 6 resultaten gevonden
- za 11 feb 2017, 11:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Philips AD12100 Probeersels, (TL+BR)
- Reacties: 267
- Weergaves: 15642
- di 07 feb 2017, 19:40
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
- Reacties: 16
- Weergaves: 1049
Re: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
Hahaha. Heb maar 1 testkast. Dus het probleem dat ze elkaar opheffen is er niet. Er komt ook waarneembaar laag uit tot 19hz. Alleen niet voldoende druk in combinatie met midden en hoog.
Heb hier helaas ook geen meetapparatuur voor(en geen sjoege van het meten zelf)
Heb hier helaas ook geen meetapparatuur voor(en geen sjoege van het meten zelf)
- di 07 feb 2017, 17:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
- Reacties: 16
- Weergaves: 1049
Re: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
Update. Nieuwe lay out gemaakt met de breedbander op 1/3 van de lijn. Vervolgens de kast gemaakt en volledig met noppenschuim geïsoleerd. Eerste bevinding is, dat hij overal klinkt qua laag behalve van voor. Aan de zijkanten en achterkant klinkt het laag mooi en moeiteloos. Alleen aan de voorkant no...
- di 31 jan 2017, 21:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
- Reacties: 16
- Weergaves: 1049
Re: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
Hallo mede audioliefhebbers. Ben eens aan het tellen geslagen met de info zoals ik hem interpreteer. (Correct me if i'm wrong) Kantelfrequentie driver 45.6hz 344 : 45.6 is 7.54 7.54 : 4 is 1.885 Hiermee bepaalt dat de lijn 1mtr88.5 moet zijn. Het volgende. Driver sd 511 Oppervlakte achter driver (dw...
- za 28 jan 2017, 13:31
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
- Reacties: 16
- Weergaves: 1049
Re: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
Dankjewel meiborg.
Daar kan ik al mee aan de slag. Eerst maar eens beginnen met underlaymentplaat voordat ik tig platen MDF naar de knoppen zaag.
Daar kan ik al mee aan de slag. Eerst maar eens beginnen met underlaymentplaat voordat ik tig platen MDF naar de knoppen zaag.
- vr 27 jan 2017, 23:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Philips ad12202 m8 in tl bouwen
- Reacties: 16
- Weergaves: 1049
Philips ad12202 m8 in tl bouwen
Hallo mijn naam is Roel en ben nieuw hier.
Onlangs heb ik een paar 12202 m8 op de kop getikt, en zou hier graag een tl kast voor willen maken.
Hiervoor heb ik me al dagen te barsten 'gegoogled' maar kom eigenlijk nergens terecht.
Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft?
Onlangs heb ik een paar 12202 m8 op de kop getikt, en zou hier graag een tl kast voor willen maken.
Hiervoor heb ik me al dagen te barsten 'gegoogled' maar kom eigenlijk nergens terecht.
Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft?
