Er is 1 resultaat gevonden
- ma 28 nov 2016, 17:12
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: Welke zaagtafel gebruiken de zelfbouwers??
- Reacties: 209
- Weergaves: 22738
Re: Welke zaagtafel gebruiken de zelfbouwers??
Ik ben ook op zoek naar een goede maar niet te dure zaagtafel. Op Knibble vind ik deze zaagtafels onder de 300 euro. Qua toeren, vermogen en opbouw van de tafel denk ik nu na over de PowerPlus POWX221. Heeft iemand hier ervaring mee?
