Er zijn 5 resultaten gevonden
- vr 08 jan 2016, 22:55
- Forum: Akoestiek
- Onderwerp: Room Correction
- Reacties: 65
- Weergaves: 4299
Re: Room Correction
Helaas de focusrite is niet supergeschikt, ik heb er een gewoon van dbx..... rackmount..maar dat is omdat ik ook graag scratch en die staan inde lengte. In de breedte staat de hifi(ja fout) en dat werkt prima, maar de focusrite waar ik nu enkel nof de vrm van heb voor de koptelefoon, maar ze zijn ma...
- vr 08 jan 2016, 22:15
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: dynaudio
- Reacties: 12
- Weergaves: 1842
Re: dynaudio
Die duitse site is inderdaad een leuke site, maar ze zijn er dol op om oude modellen als nieuw te verkopen bij losse componenten.
Ze hebben wel lekker veel, uiteraard geen goldnnote aandrijfriem, welke ze er zouden moeten verkopen...... zo frustrerend.
Ze hebben wel lekker veel, uiteraard geen goldnnote aandrijfriem, welke ze er zouden moeten verkopen...... zo frustrerend.
- vr 08 jan 2016, 21:53
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Is vullen het zelfde als het volume vergroten?
- Reacties: 76
- Weergaves: 14308
Re: Is vullen het zelfde als het volume vergroten?
niks mis met het antwoord..... sim:simulatieprogramma's... leuk voor als je geen wiskunde kent. En die goedkope vulrommel is een lapmiddel... en tegen resonanties?... Dan klopt je ontwerp niet.
- vr 08 jan 2016, 21:47
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Is vullen het zelfde als het volume vergroten?
- Reacties: 76
- Weergaves: 14308
Re: Is vullen het zelfde als het volume vergroten?
Je moet het zelf ook doen... en die sim software is leuk, mits je goede hebt, maar geen enkele speaker is hetzelfde. En dan daarop nog even je crossover laten bepalen.... Dat is hetzelfde zelfbouw, door een kit te kopen...je leert er niets van...buiten dat ik me tijd in actieve filter en versterbouw...
- vr 08 jan 2016, 21:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Is vullen het zelfde als het volume vergroten?
- Reacties: 76
- Weergaves: 14308
Re: Is vullen het zelfde als het volume vergroten?
Hallo, Het is wezenlijk een lapmiddel, die goedkope damping, welke zgn, je kast 25% grotermaakt. Of je ontwerpt je kast beter en in ben dol op bitumen , maar niet op de in mijn ogen achterhaalde pluisjesdamping, aangezien het dof dempt, welke niet de fraaiste bas geeft ende standaarde dikte van mdf ...
