Er zijn 2 resultaten gevonden
- za 22 aug 2015, 0:01
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Goedemiddag
- Reacties: 4
- Weergaves: 442
Re: Goedemiddag
Misschien geen slecht idee om een keertje een ZBA dagje te bezoeken. Wie weet heb ik tegen februari al iets zelf gebouwd. 17 oktober zal ik in ieder geval niet redden, erg drukke week voor mij. In ieder geval zal volgende week ergens een topicje openen met de ideeën en vragen die ik heb. Mijn planne...
- vr 21 aug 2015, 18:40
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: Goedemiddag
- Reacties: 4
- Weergaves: 442
Goedemiddag
Goedemiddag allen, Ik kijk al een langere tijd mee op het forum en heb nu eindelijk toch besloten een eigen accountje aan te maken. Zelf ben ik een complete leek op het gebied van zelfbouw audio. Ik ben 23 jaar en woonachtig in Zwolle. Momenteel ben ik bezig met mijn opleiding en werk ik als markton...
