Er zijn 2 resultaten gevonden

door Rizzle da Don
za 22 aug 2015, 0:01
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Goedemiddag
Reacties: 4
Weergaves: 442

Re: Goedemiddag

Misschien geen slecht idee om een keertje een ZBA dagje te bezoeken. Wie weet heb ik tegen februari al iets zelf gebouwd. 17 oktober zal ik in ieder geval niet redden, erg drukke week voor mij. In ieder geval zal volgende week ergens een topicje openen met de ideeën en vragen die ik heb. Mijn planne...
door Rizzle da Don
vr 21 aug 2015, 18:40
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Goedemiddag
Reacties: 4
Weergaves: 442

Goedemiddag

Goedemiddag allen, Ik kijk al een langere tijd mee op het forum en heb nu eindelijk toch besloten een eigen accountje aan te maken. Zelf ben ik een complete leek op het gebied van zelfbouw audio. Ik ben 23 jaar en woonachtig in Zwolle. Momenteel ben ik bezig met mijn opleiding en werk ik als markton...