Er is 1 resultaat gevonden
- di 07 jul 2015, 16:38
- Forum: Stel je eens voor
- Onderwerp: even voorstellen
- Reacties: 0
- Weergaves: 347
even voorstellen
Hoi allemaal, Mijn naam is Sieger en ik ben zendamateur. Ik mag dus graag het een en ander zelf bouwen, waaronder audio spul. Ik ben eigenlijk pas recent besmet met het audio-virus maar 't is een leuke uitlaatklep :D Momenteel ben ik een tweetal Objective2 hoofdtelefoonversterkers aan het bouwen. Er...
