Aha. Ik dacht dat de nieuwe weerstanden de 0805 moesten zijn. Ze staan op mijn bestellijst bij Farnell!
Maar ook de 100nF verwijderen en op die plaats de twee elco's solderen (het betere priegelwerk zullen we maar zeggen)
Er zijn 8 resultaten gevonden
- do 28 sep 2006, 0:06
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UcD180AD dubbel mono
- Reacties: 272
- Weergaves: 54148
- wo 27 sep 2006, 23:59
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UcD180AD dubbel mono
- Reacties: 272
- Weergaves: 54148
- wo 27 sep 2006, 23:55
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UcD180AD dubbel mono
- Reacties: 272
- Weergaves: 54148
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik neem aan dat je deze bedoelt: http://nl.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?SKU=1108871 Nog een andere vraag. Jan-Peter heeft ooit eens gezegd (volgens mij op het HTforum), dat als je de opamp apart voedt je het beste de twee 100nf ontkoppel condensatoren...
- wo 27 sep 2006, 22:56
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UcD180AD dubbel mono
- Reacties: 272
- Weergaves: 54148
- vr 30 jun 2006, 23:19
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex UcD versterkers, tweaks en upgrades
- Reacties: 277
- Weergaves: 70977
Het was even solderen, maar het proto-type voor mijn Op-Amp voeding is af. Het schema komt van DIY en is een combinatie van een LM317 met een LM431. Op die manier krijg je een hele stabiele. Temperatuur onafhankelijke voeding. Nu ik weet dat deze werkt kan ik het ontwerp voor de PCB afmaken en laten...
- di 27 jun 2006, 7:23
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex UcD versterkers, tweaks en upgrades
- Reacties: 277
- Weergaves: 70977
Effe tussen het geweld van Sander door, mijn Elna Cerafines van audio-cube zijn binnen. Mooie luxe dingetjes, alleen het oog laat ze al beter klinken :roll: . Jeroen, Zijn deze voor je UcD's, of gebruik je ze ergens ander voor? Ik heb nog steeds vier 470µ liggen voor mijn buffercondensatoren, maar ...
- ma 26 jun 2006, 15:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: UcD180AD dubbel mono
- Reacties: 272
- Weergaves: 54148
- zo 11 jun 2006, 12:47
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Twisted X-BoSoZ met UcD 180
- Reacties: 0
- Weergaves: 730
Twisted X-BoSoZ met UcD 180
Ik vroeg me af of iemand al een gebalanceerde voorversterker aan een UcD gehangen? Ik zit er zelf aan te denken om een X-BoSoZ te bouwen.
Twisted Pear Audio heeft bijvoorbeeld een hele mooie X-BoSoZ.
Ben er benieuwd of er meerdere mensen op dat idee zijn gekomen.
Gr, Bastiaan
Twisted Pear Audio heeft bijvoorbeeld een hele mooie X-BoSoZ.
Ben er benieuwd of er meerdere mensen op dat idee zijn gekomen.
Gr, Bastiaan
