Ik vroeg me af of iemand al een gebalanceerde voorversterker aan een UcD gehangen? Ik zit er zelf aan te denken om een X-BoSoZ te bouwen.
Twisted Pear Audio heeft bijvoorbeeld een hele mooie X-BoSoZ.
Ben er benieuwd of er meerdere mensen op dat idee zijn gekomen.
Gr, Bastiaan
Twisted X-BoSoZ met UcD 180
Moderator: Beheerdersteam
