Prima idee Barry, zelf zou ik heel graag de Chord Hugo naast de DDDac horen, vanwege de ver uiteen liggende (en ver uitgewerkte) concepten. Ben erg benieuwd, fijn als dat zou kunnen.
Ik denk niet dat we elkaar kennen Barry, maar zaterdag dus wel!
groeten
Douwe
Er zijn 2 resultaten gevonden
- di 03 feb 2015, 19:08
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
- Reacties: 368
- Weergaves: 10677
- ma 02 feb 2015, 22:27
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
- Reacties: 368
- Weergaves: 10677
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Hallo iedereen, heel interessant een luisterdag, graag kom ik zaterdag! Zelf lees ik vooral veel over zelfbouw, het echt doen komt er helaas niet echt van. Wel ben ik eindeloos met audio PC-s in de weer geweest (van CMP2, eindeloos getweakte WinXP, linux, mpdpup, runeaudio, volumio). Wat ik zaterdag...
