Er zijn 3 resultaten gevonden

door Beebee.ef
wo 09 apr 2014, 21:32
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Harman
Reacties: 6
Weergaves: 381

Re: Harman

Dan moet ik voor jou mijn petje afdoen .Ik heb me de pl@$^rus moeten zoeken en niet gevonden.
Hartstikke tof man.
Ik ben je zeer dankbaar.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt of is dat niet nodig.
In ieder geval super super en hartstikke bedankt.
door Beebee.ef
wo 09 apr 2014, 20:30
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Harman
Reacties: 6
Weergaves: 381

Re: Harman

Dit is de amplifier/versterker.
Dit is de amp
Dit is de amp
door Beebee.ef
di 08 apr 2014, 22:02
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: Harman
Reacties: 6
Weergaves: 381

Harman

Hallo allemaal.
Ik ben Benno en heb een voor mij heel interessante vraag.Ik heb een aansluitschema nodig van een harman AES versterker.Het is een versterker uit een audi a6.
Is er mischien iemand hier die mij kan helpen.