Dan moet ik voor jou mijn petje afdoen .Ik heb me de pl@$^rus moeten zoeken en niet gevonden.
Hartstikke tof man.
Ik ben je zeer dankbaar.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt of is dat niet nodig.
In ieder geval super super en hartstikke bedankt.
Er zijn 3 resultaten gevonden
- wo 09 apr 2014, 21:32
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Harman
- Reacties: 6
- Weergaves: 381
- wo 09 apr 2014, 20:30
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Harman
- Reacties: 6
- Weergaves: 381
Re: Harman
Dit is de amplifier/versterker.
- di 08 apr 2014, 22:02
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Harman
- Reacties: 6
- Weergaves: 381
Harman
Hallo allemaal.
Ik ben Benno en heb een voor mij heel interessante vraag.Ik heb een aansluitschema nodig van een harman AES versterker.Het is een versterker uit een audi a6.
Is er mischien iemand hier die mij kan helpen.
Ik ben Benno en heb een voor mij heel interessante vraag.Ik heb een aansluitschema nodig van een harman AES versterker.Het is een versterker uit een audi a6.
Is er mischien iemand hier die mij kan helpen.
