Er zijn 2 resultaten gevonden

door Basf
za 15 feb 2014, 22:22
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Bas stelt zich voor
Reacties: 8
Weergaves: 494

Re: Bas stelt zich voor

Beste Ray, dat is inderdaad waar.... Mijn excuses voor het slecht zoeken.

Ben ondertussen al iets verder, want doordat ik een frequentiefilter / versterking nodig heb, schijn ik zowel kosten baten als qua kwaliteit het beste voor een Hypex plate amp gaan.
door Basf
ma 10 feb 2014, 11:28
Forum: Stel je eens voor
Onderwerp: Bas stelt zich voor
Reacties: 8
Weergaves: 494

Bas stelt zich voor

Goedendag allen, Alweer 2 uur geleden kwam ik via google op dit mooie forum terecht... Dit omdat ik mij aan het oriënteren ben voor de aanschaf van een knappe subwoofer. Sinds een jaar of 10 bouw ik geluidsinstallaties in in mijn auto's en daarom dacht ik vanmorgen: "waarom zal ik zelf niet een...