Er zijn 7 resultaten gevonden
- za 31 aug 2013, 12:11
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
- Reacties: 717
- Weergaves: 20345
Re: [Longterm] MiniSharc + AFDAC2 + UcD
Volgens mij is onderstaande de meest gangbare pin-nummering.
- di 23 jul 2013, 22:37
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter controle vraag.
- Reacties: 14
- Weergaves: 523
Re: Filter controle vraag.
dit topic: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=32&t=16456 al gelezen? Ja, had ik gelezen, gaat meer over linux, ik draai mac OSX met een windows install in parallells. windows draait goed, geluidskaart werkt prima in de virtuele windows, metingen gaan ook goed, alleen dat arta program...
- di 23 jul 2013, 20:24
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter controle vraag.
- Reacties: 14
- Weergaves: 523
Re: Filter controle vraag.
Bertje schreef:Arta is met een beetje gepuzzel wel aan de praat te krijgen, daarnaast gebruikte ik HolmImpulse nog wel eens, net even sneller in gebruik vind ik: http://www.holmacoustics.com/holmimpulse.php
Ook weer zo'n windows programma, is er niet ziets maar dan voor OSX?
- di 23 jul 2013, 19:26
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter controle vraag.
- Reacties: 14
- Weergaves: 523
Re: Filter controle vraag.
Nou, ik heb 1 kast effe met spanbanden van een baffle voorzien en daar de mp7 en tweeter ingezet. Macbookje erbij en meten maar, maar dat gaat niet goedkomen volgens mij, dus de windows laptop erbij en rata geïnstalleerd. Wat een K*T programma is dat zeg! Maar ik geef niet op, vanavond nog een keer ...
- ma 22 jul 2013, 18:15
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter controle vraag.
- Reacties: 14
- Weergaves: 523
Re: Filter controle vraag.
Zelfs die heb ik al (jij) alleen nog nooit gebruikt, dus eerst kasten afmaken, dan meten en dan filter simuleren.
Gaan we dat doen, mocht ik nog meet-vragen hebben dan meld ik me weer.
bedankt alvast.
Gaan we dat doen, mocht ik nog meet-vragen hebben dan meld ik me weer.
bedankt alvast.
- ma 22 jul 2013, 15:43
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter controle vraag.
- Reacties: 14
- Weergaves: 523
Re: Filter controle vraag.
Ik heb geen metingen? ik heb de TS ingegeven in boxsim en dan komt er dit uit. Ik kan wel meten, heb een Behringer mic en ik meet met fuzzmeasure (mac). maar ik moet daar eerst nog eens een keer iemand bij hebben om zeker te weten dat ik dan ook goed meet. de kasten zijn nog niet klaar dus meet ik d...
- ma 22 jul 2013, 13:58
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter controle vraag.
- Reacties: 14
- Weergaves: 523
Filter controle vraag.
Ik ben nieuw hier, mijn naam is Bor en ik ben voorheen vooral actief geweest in de car-audio. (wedstrijden SQ bij Stichting EMMA) Ik heb daar goede tot zeer goede resultaten weten te behalen, en dan blijft het altijd leuk om met audio en speakers bezig te zijn. Na de car-audio blijf je dan wel zitte...
