Er is 1 resultaat gevonden
- do 16 feb 2006, 23:32
- Forum: Akoestiek
- Onderwerp: grote, hoge kamer - veel onduidelijk
- Reacties: 3
- Weergaves: 2608
grote, hoge kamer - veel onduidelijk
Hallo, we zijn net verhuisd naar ons nieuwe huis; mijn zelfbouw speakers zijn natuurlijk meegekomen: visaton vox 300's. (drieweg met d`appolito opstelling) In het oude huis een prima geluid (yamaha 2500 receiver en Sony QS930 Cd). Het nieuwe huis heeft mooie hoge huiskamer (3.80m hoog), veel inhoud ...
