Er zijn 8 resultaten gevonden
- za 23 okt 2010, 8:42
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Spawn (Family of Double Horns)
- Reacties: 44
- Weergaves: 2496
Re: Spawn (Family of Double Horns)
Heeft iemand ervaring met de Fostex 206E i.c.m. deze kasten?
- wo 14 jul 2010, 7:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Bouwplan Lancetta
- Reacties: 23
- Weergaves: 996
Re: Bouwplan Lancetta
Bedankt voor alle reacties. Ik heb de link naar die site geopend gekregen en het hele bouwverhaal (foto's) bekeken. Mijn kennis schiet dan erg tekort, zeker met het hele meetverhaal.
Ik ga me bezinnen op de toekomst.
- zo 11 jul 2010, 16:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Bouwplan Lancetta
- Reacties: 23
- Weergaves: 996
Re: Bouwplan Lancetta
Mooi. Vanmiddag kreeg ik de link niet geopend maar nu wel.
Altijd leuk die plaatjes kijken.
Altijd leuk die plaatjes kijken.
- zo 11 jul 2010, 15:12
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Bouwplan Lancetta
- Reacties: 23
- Weergaves: 996
Re: Bouwplan Lancetta
Ook bedankt voor je reactie. Echter ik ben een gebruiker en noob op bouwgebied. Heb je een bouwtekening zodat ik me er iets bij voor kan stellen?
- zo 11 jul 2010, 14:13
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Bouwplan Lancetta
- Reacties: 23
- Weergaves: 996
Re: Bouwplan Lancetta
Bedankt! Ik draai nu met de oude breedbandertjes van buisje en die hebben m.i. voldoende laag.
Ik ben mede door de link nieuwsgierig hoe de opbouw van de kast van de Lancetta's eruit ziet.
Ik ben mede door de link nieuwsgierig hoe de opbouw van de kast van de Lancetta's eruit ziet.
- zo 11 jul 2010, 7:30
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Bouwplan Lancetta
- Reacties: 23
- Weergaves: 996
Re: Bouwplan Lancetta
Aanvullende vraag: Zijn er mensen die 'm gebouwd hebben en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
- za 10 jul 2010, 16:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Bouwplan Lancetta
- Reacties: 23
- Weergaves: 996
Bouwplan Lancetta
Beste mensen,
Wie kan mij helpen aan een bouwplan van de Lancetta?
Alvast bedankt en groet,
Hififreak
Wie kan mij helpen aan een bouwplan van de Lancetta?
Alvast bedankt en groet,
Hififreak
- di 21 feb 2006, 11:42
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: scanspeak reference monitor en baskasten met 23W
- Reacties: 151
- Weergaves: 31685
Lijkt me de tijd in ieder geval rijp om eens wat systeempjes te gaan beluisteren, want als de Eve's volgens jou in staat zijn het strakste laag weer te geven, gerelateerd aan de mogelijkheden van de spreaker, dan is dit op z'n zachtst gezegd discutabel. De Eve's die jij beluisterd hebt klinken absol...
