Er zijn 8 resultaten gevonden

door Hififreak
za 23 okt 2010, 8:42
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Spawn (Family of Double Horns)
Reacties: 44
Weergaves: 2496

Re: Spawn (Family of Double Horns)

Heeft iemand ervaring met de Fostex 206E i.c.m. deze kasten?
door Hififreak
wo 14 jul 2010, 7:22
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Bouwplan Lancetta
Reacties: 23
Weergaves: 996

Re: Bouwplan Lancetta

Bedankt voor alle reacties. Ik heb de link naar die site geopend gekregen en het hele bouwverhaal (foto's) bekeken. Mijn kennis schiet dan erg tekort, zeker met het hele meetverhaal. :oops: Ik ga me bezinnen op de toekomst.
door Hififreak
zo 11 jul 2010, 16:23
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Bouwplan Lancetta
Reacties: 23
Weergaves: 996

Re: Bouwplan Lancetta

Mooi. Vanmiddag kreeg ik de link niet geopend maar nu wel.
Altijd leuk die plaatjes kijken. :D
door Hififreak
zo 11 jul 2010, 15:12
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Bouwplan Lancetta
Reacties: 23
Weergaves: 996

Re: Bouwplan Lancetta

Ook bedankt voor je reactie. Echter ik ben een gebruiker en noob op bouwgebied. Heb je een bouwtekening zodat ik me er iets bij voor kan stellen?
door Hififreak
zo 11 jul 2010, 14:13
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Bouwplan Lancetta
Reacties: 23
Weergaves: 996

Re: Bouwplan Lancetta

Bedankt! Ik draai nu met de oude breedbandertjes van buisje en die hebben m.i. voldoende laag.
Ik ben mede door de link nieuwsgierig hoe de opbouw van de kast van de Lancetta's eruit ziet.
door Hififreak
zo 11 jul 2010, 7:30
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Bouwplan Lancetta
Reacties: 23
Weergaves: 996

Re: Bouwplan Lancetta

Aanvullende vraag: Zijn er mensen die 'm gebouwd hebben en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
door Hififreak
za 10 jul 2010, 16:07
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Bouwplan Lancetta
Reacties: 23
Weergaves: 996

Bouwplan Lancetta

Beste mensen,

Wie kan mij helpen aan een bouwplan van de Lancetta?

Alvast bedankt en groet,

Hififreak
door Hififreak
di 21 feb 2006, 11:42
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: scanspeak reference monitor en baskasten met 23W
Reacties: 151
Weergaves: 31685

Lijkt me de tijd in ieder geval rijp om eens wat systeempjes te gaan beluisteren, want als de Eve's volgens jou in staat zijn het strakste laag weer te geven, gerelateerd aan de mogelijkheden van de spreaker, dan is dit op z'n zachtst gezegd discutabel. De Eve's die jij beluisterd hebt klinken absol...