Er zijn 27 resultaten gevonden
- wo 26 apr 2023, 16:48
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: SEAS Prestige CA22RNY en Scan-Speak Discovery D2604/833000
- Reacties: 1
- Weergaves: 546
Re: SEAS Prestige CA22RNY en Scan-Speak Discovery D2604/833000
Advertentie aangepast, alleen de drivers te koop.
- vr 24 mar 2023, 9:41
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x 15" woofer SB Audience BIANCO-15OB350
- Reacties: 2
- Weergaves: 436
Re: 2x 15" woofer SB Audience BIANCO-15OB350
Sorry, die is reeds verkocht, ik zal de ad sluiten.
- wo 15 mar 2023, 8:46
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Intertechnik Audio Spoel 5,6mH
- Reacties: 0
- Weergaves: 147
Intertechnik Audio Spoel 5,6mH
Intertechnik Audio Spoel 5,6mH 12.0 MH Ø 1.12 MM HQ58/46 0,45 ohm Afgewikkeld tot 5,465mH Van 1 spoel is de metalen schijf gebroken en weer gelijmd. Heeft geen invloed op de waarde, zie meetresultaat. Nieuwprijs is 39 euro p/s Nu 2 stuks voor 35 euro Verzendkosten 6,95 euro Kosten en risico uiteraar...
- wo 15 mar 2023, 8:42
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Jantzen Audio Spoel 5,6mH
- Reacties: 0
- Weergaves: 151
Jantzen Audio Spoel 5,6mH
Jantzen Iron Core Coil with Discs 5,6mH AWG14 0,197Ohm, 000-5600 Inductance: 5,600mH+/-3% RDC (Ohm): 0.197 Wire: AWG14 = 1.6mm Weight (kg): 0.84 Core: Fe 0.436kg. Size: OD-55/82mm Van 1 spoel is de metalen schijf gebroken en weer gelijmd. Heeft geen invloed op de waarde, zie meetresultaat. Nieuwprij...
- wo 15 mar 2023, 8:40
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Jantzen Audio Spoel 12mH
- Reacties: 0
- Weergaves: 151
Jantzen Audio Spoel 12mH
Jantzen Iron Core Coil with Discs 12mH AWG14 0,45Ohm, 000-5356 Inductance: 12,000mH+/-3% RDC (Ohm): 0.45 Wire: AWG15 = 1.4mm Weight (kg): 0.865 Core: Fe 0.325kg. Size: OD-64/46mm Afgewikkeld tot 11,34mH Van 1 spoel is de metalen schijf gebroken en weer gelijmd. Heeft geen invloed op de waarde, zie m...
- wo 01 mar 2023, 10:42
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: SEAS Prestige CA22RNY en Scan-Speak Discovery D2604/833000
- Reacties: 1
- Weergaves: 546
SEAS Prestige CA22RNY en Scan-Speak Discovery D2604/833000
2x SEAS Prestige CA22RNY - H1471-08 Bass-midwoofer prijs 150 euro (aankoop 28/07/2021) 2x Scan-Speak Discovery D2604/833000 Dome Tweeter prijs 70 euro (aankoop 25/01/2023) Beide setjes zijn gebruikt maar technisch 100%. Verzendkosten 6,95 euro Kosten en risico uiteraard voor de koper. 01.JPG 02.JPG ...
- za 04 feb 2023, 14:12
- Forum: Archief
- Onderwerp: 2x 15" woofer SB Audience BIANCO-15OB350
- Reacties: 2
- Weergaves: 436
2x 15" woofer SB Audience BIANCO-15OB350
2x 15" woofer SB Audience BIANCO-15OB350
Ideaal voor OPEN BAFFLE of H-frame.
In mooie staat, geen beschadigingen.
gekocht op 08/05/2022
Prijs 185 euro.
Verzendkosten 6,95 euro
Kosten en risico uiteraard voor de koper.
Ideaal voor OPEN BAFFLE of H-frame.
In mooie staat, geen beschadigingen.
gekocht op 08/05/2022
Prijs 185 euro.
Verzendkosten 6,95 euro
Kosten en risico uiteraard voor de koper.
- vr 09 sep 2022, 12:31
- Forum: Archief
- Onderwerp: VERKOCHT - 2x Dayton PM220-8
- Reacties: 0
- Weergaves: 120
VERKOCHT - 2x Dayton PM220-8
2x Dayton PM220-8 In super nieuwstaat, en in originele verpakking. Dayton Audio designed the PM220-8 8" midbass driver for wide-bandwidth midrange and midbass applications in multi-way speakers. Highlights Kevlar-reinforced paper cone for excellent detail Klippel-optimized, high-performance des...
- vr 09 sep 2022, 12:30
- Forum: Archief
- Onderwerp: VERKOCHT - Autotransformer (Autoformer) van Werner Jagusch
- Reacties: 0
- Weergaves: 139
VERKOCHT - Autotransformer (Autoformer) van Werner Jagusch
Autotransformer (Autoformer) van Werner Jagusch
De beste mannier om een Compressie driver of hoorn te verzwakken.
In 14 stappen van 1 db
Voor meer info, even zoeken op internet.
Prijs 195 euro.
Verzendkosten 6,75 euro
Kosten en risico uiteraard voor de koper.
De beste mannier om een Compressie driver of hoorn te verzwakken.
In 14 stappen van 1 db
Voor meer info, even zoeken op internet.
Prijs 195 euro.
Verzendkosten 6,75 euro
Kosten en risico uiteraard voor de koper.
- vr 09 sep 2022, 11:54
- Forum: Archief
- Onderwerp: VERKOCHT - 2x Faital Pro 15PR400
- Reacties: 0
- Weergaves: 105
VERKOCHT - 2x Faital Pro 15PR400
2x Faital Pro 15PR400
In super nieuwstaat, en in originele verpakking.
Speaker Chassis,
15"
400W
8Ohms
Neodymium
Voor meer specs, zie internet.
Prijs 295 euro.
Verzendkosten 6,75 euro
Kosten en risico uiteraard voor de koper.
Zie ook mijn andere ad van de Supravox hoorn, prima combi !
In super nieuwstaat, en in originele verpakking.
Speaker Chassis,
15"
400W
8Ohms
Neodymium
Voor meer specs, zie internet.
Prijs 295 euro.
Verzendkosten 6,75 euro
Kosten en risico uiteraard voor de koper.
Zie ook mijn andere ad van de Supravox hoorn, prima combi !
- vr 09 sep 2022, 11:51
- Forum: Archief
- Onderwerp: VERKOCHT - Supravox hoorn met Faital Pro CD HF108R
- Reacties: 0
- Weergaves: 110
VERKOCHT - Supravox hoorn met Faital Pro CD HF108R
Supravox hoorn met Faital Pro CD HF108R Supravox Pavillion horn Mooie hoorn, gemaakt van fiberglas door Supravox. Op de achterkant van de hoorn zit een demping van siliconen, ook handig voor de eventuele montage. De randen van de hoorn zijn wel wat fragiel qua lak beschadiging, dus voozichtig behand...
- za 12 jan 2008, 16:57
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
- vr 04 jan 2008, 18:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
- vr 04 jan 2008, 8:34
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
- wo 19 dec 2007, 13:50
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
Hoi jeroen, Je zegt: maar je krijgt er DSP per kanaal voor terug. Dat is zeker in het laag erg veel waard! Stel nou dat ik de subs pal onder mijn front monitor speakers heb staan, moet ik dan toch nog een dure DSP hebben ? Qua fase staan ze dan toch goed ? (vergeef mij mijn beperkte kennis hierin) >...
- di 18 dec 2007, 20:32
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
En ja, het is ontzettend duur hout... :( Waarom zou je het dan gebruiken? Ik ben het met Dre eens dat MDF prima voldoet. Het is bovendien een stuk eenvoudiger verwerkbaar. Was het niet zo dat de resonatie freq van MDF een stuk lager ligt, en dat van Multiplex een stuk hoger, dus buiten het freq ber...
- di 18 dec 2007, 20:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
- di 18 dec 2007, 20:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
he toni,zoals je ziet leverd een topic de nodige reacties op :wink: ik zou ook voor de vifa gaan,buiten de prestaties zijn ze ook nog een prachtig om te zien. je kunt `m beluisteren bij speaker en co haarlem. Hey Dre, je had volkomen gelijk, prima reacties. Dank heren ! Helaas hebben ze 'm niet bij...
- di 18 dec 2007, 20:19
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
Sorry, ik bedoel 2x15mm verlijmen op elkaar.Henkjan schreef:Toni schreef:.... 30mm BerkenMultiplex...waar krijg je dat? en wat mag dat wel niet kosten, 24mm (bij de westerhouthandel) was bijna €170 per plaat
Heb ik met mijn vorige project (Fostex BLH) ook gedaan.
En ja, het is ontzettend duur hout...
- di 18 dec 2007, 20:16
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
Hier mijn advies : Ik zou gaan voor de Vifa en hierom : Gaat lager iets beter rendement en ook belangrijk goedkoper :D Hallo Audioslave, Hey, hier weer een aanhanger van de Vifa... :) Ik ga als de mogelijkheid zich voordoet toch ook naar deze speaker luisteren. Besteed veel aandacht aan de kasten e...
- di 18 dec 2007, 20:07
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
www.sitronik-industrie.de , de Callisto V - SW voor 689 euro per stuk (500 watt aan 4 ohm). De 23W heeft een laag rendement (82db), dus je hebt wel wat vermogen nodig! Als je de Peerless XXLS10 neemt (87db) kun je ook toe met de Callisto I - SW voor 529 euro per stuk. Zo, da's bijna 2x zo duur als ...
- di 18 dec 2007, 17:24
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
Even doorbijten en twee 23W's (of anders 2 Peerless-en) met 2 Hypexen nemen! Klopt, ik denk dat ik in ieder geval 2 Hypexjes nodig heb. Liever nog 2 Sitronik actieve modules vanwegen de DSP, maar ik kan mij voorstellen dat je dat te gek vind als je al een Hypex hebt. Voordeel van DSP is wel dat je ...
- di 18 dec 2007, 16:48
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
Bij ons in de winkel kun je de 23W met de XXLS-10 vergelijken, ik heb ze beiden staan. Allebei in 30 liter gesloten. Dan kun je zelf de verschillen ervaren. Hallo Ruud, bedankt voor je reactie. Toevallig geen Vifa aangesloten staan ?? Moet ik van te voren een afspraak maken of kan ik gewoon binnenl...
- di 18 dec 2007, 15:41
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
- di 18 dec 2007, 15:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kiezen tussen de SS 23W/4557T02 of de Vifa MA26WR09/4 ....??
- Reacties: 62
- Weergaves: 6234
Ik vergelijk alleen de metingen. klankbalans etc. zijn vage begrippen. Wat goed meet klinkt ook goed. De vifa is erg goed boven de 100Hz, maar als sub is de vifa niks bijzonders. (sorry, mensen die hem adoreren :twisted: ) (HH 03 2007) De xxls en W23 zijn echte subwoofers en presteren veel beter on...
