die ta versterker heb ik dan de 2*15w of de 2*25w nodig?
en die auto versterker kan ik dan die Marquant MCA-200 gebruiken?
dat was het bedankt voor alles
en sorry voor het ongemak:P
laatste vraag ghehe. waar komt het beste geluid uit.
2keer sony boxen max 75 op een versterker... TA2*25w?
of 200W woofer op een versterker .... Ta 2*25w?
welke versterker?
welke zal het mooiste klinken.
verder nog aanvullingen:D?
oke nou snap ik het haha ( traag van begrip )
maar is het beter om die sony's bij elkaar te gooien?
of gewoon die 200w aansluiten op die 2*25w en dan bridge?
nou heb ik me wat meer er in verdiep en ga ik denk ik voor de TA2020 2*25w nou wil ik die pioneer en die 1 sony boxen er op aan sluiten. nou weet ik dat die pioneer 4ohms is en die sony zijn 6ohm zou dit dan mooi klinken? als ik alles in 1 kist bouw. en is de versterker daar wel geschikt voor of rad...
ik wilde graag dit namaken dus 2x35( 75w max ) en 1 sub ( 200w max ). wat voor een versterker heb ik hiervoor nodig om een mooi maar tog luid geluid te krijgen? gr sander. zal dit lukken? http://www.elektronicatekoop.nl/marquant-mca-200-2-x-100-watt-scooter-versterker of deze http://www.karaoke-jo.n...
ohh zo gehhe jaa dat kan ook. kan ik mijn accu rechtstreeks aansluiten op de versterker? en zal hij niet doorbranden ofzo?
verder heb ik geen vragen heel erg bedankt
nou ik heb 2 keer die sony ( van de foto die rechthoekige doos ) en 1 losse van de foto. dus jij zegt gewoon die 1 losse box zo'n 17cm doorsnee 200w koppelen met die versterker en dan 1 sony (doos) ook koppelen aan de versterker? gr sander
oke thnx jaa ik heb daar al rustig doorheen gelezen vond het net in een ander topic. maar zal die versterker dat trekken met 2x die sony boxen en 1 zo'n sub en hoe kan ik dn een ipod/ usb aansluiting daar op maken? gr sander
Nou ben ik helemaal nieuw in deze wereld maar ik had nog 2 boxen van een home cinema set ( volgens mij ) en nog een woofer liggen. het is 2x 3way speaker system 14cm cone woofer ( ss-h2600) van het merk sony max wat is 70. en nog een losse sub van 200w. Nou heb ik nog geen kist ervoor maar het plan ...