Er zijn 9 resultaten gevonden

door Benadski
zo 22 jan 2006, 19:57
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: B&W middentoner ZZ11681 (600 serie)
Reacties: 16
Weergaves: 2626

Ja, da's een goeie! Ik had geen idee dat het zo eenvoudig was dit zelf te doen. :P

Ik ga het eens proberen!
door Benadski
zo 15 jan 2006, 19:59
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: B&W middentoner ZZ11681 (600 serie)
Reacties: 16
Weergaves: 2626

Echt voelbaar laag natuurlijk niet, maar volgens de specs die B&W bij de "oude" 600 serie geeft gaan ze van 78Hz (-3dB) tot minimaal 4kHz (door hun gebruikte filterfrequentie).
door Benadski
wo 11 jan 2006, 17:40
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: B&W middentoner ZZ11681 (600 serie)
Reacties: 16
Weergaves: 2626

De reactie van B&W:
Specs van units worden niet vrij gegeven, B&W is geen zelfbouwmerk, deze units worden ook niet als zodanig verkocht, slechts als vervanging van een defect exemplaar.
Jammer, maar begrijpelijk.
door Benadski
di 10 jan 2006, 18:38
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Neo3 "ribbon tweeters", hoe is de kwaliteit?
Reacties: 8
Weergaves: 1654

Ja, als surround boxjes natuurlijk. En voor de show, want wie heeft er nou magnetostaten in de auto! :P Voorin gaan ze jammergenoeg niet, door het slechte vertikale afstraalgedrag moeten ze op oorhoogte gemonteerd worden dus dan zie ik weinig meer. Ik moet nog wat moois vinden voor voorin de auto tr...
door Benadski
di 10 jan 2006, 17:45
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Neo3 "ribbon tweeters", hoe is de kwaliteit?
Reacties: 8
Weergaves: 1654

Ok bedankt! Er zitten trouwens al faceplates bij! :D Hier zijn ze trouwens vinden op Ebay voor de liefhebbers. EDIT: Het gaat om het vertikale afstraalgedrag neem ik aan? Daar heb ik toch niet veel aan, ze komen namelijk in de auto te zitten, op de hoedenplank naar voren gericht. Op oorhoogte ongeve...
door Benadski
di 10 jan 2006, 11:52
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Neo3 "ribbon tweeters", hoe is de kwaliteit?
Reacties: 8
Weergaves: 1654

Neo3 "ribbon tweeters", hoe is de kwaliteit?

Op ebay verschijnen ineens nieuwe Neo3 ribbon tweeters voor 35 pond per paar! Lijkt me een onwaarschijnlijk lage prijs voor ribbon tweeters... Daarom ook mijn vraag, is dit goedkope troep wat op high-end moet lijken, of is het een superaanbieding?!
door Benadski
di 10 jan 2006, 0:54
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: B&W middentoner ZZ11681 (600 serie)
Reacties: 16
Weergaves: 2626

Ok, daar ga ik eens langs! :)

't Is wel op afspraak zie ik, eerst maar ff mailen dan.
door Benadski
di 10 jan 2006, 0:05
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: B&W middentoner ZZ11681 (600 serie)
Reacties: 16
Weergaves: 2626

Is er ergens een lijst te vinden bij welke shops ik dat kan laten doen (en wat voor prijskaartje daar ongeveer aan hangt)? Ik woon in de buurt van Den Haag.
door Benadski
ma 09 jan 2006, 22:48
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: B&W middentoner ZZ11681 (600 serie)
Reacties: 16
Weergaves: 2626

B&W middentoner ZZ11681 (600 serie)

Ik zoek informatie over de ZZ11681 laag-middentoner van Bowers & Wilkins. Deze driver is in de 600 serie gebruikt. Ik zou graag het frequentiebereik willen weten en in wat voor kast ik deze het beste plaats (inhoud, vorm, gesloten of open). Nog liever zou ik de complete reeks Thiele-Small parame...