Er zijn 5 resultaten gevonden
- vr 09 dec 2016, 12:57
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex Ncore
- Reacties: 335
- Weergaves: 15549
Re: Hypex Ncore
"Heel veel mensen willen helemaal geen versterker bouwen"? Is dit niet "zelfbouwaudio"?
- wo 23 dec 2015, 22:24
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
- Reacties: 402
- Weergaves: 21010
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Maar helaas geen linux-versie, als je geen van de idiote apple/winfail religie zou willen...ray5150 schreef:Haal je toch gewoon een tweedehands windows-laptopje van Marktplaats ?
Of is de Apple religie zo streng dat je dat niet geestelijk kunt verwerken...
- vr 28 sep 2012, 8:32
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
- Reacties: 402
- Weergaves: 21010
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Niet genoeg hocus pocus en voodoo?koifarm schreef:Niet echt highend.
- wo 25 jan 2012, 21:30
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex Ncore
- Reacties: 335
- Weergaves: 15549
Re: Hypex Ncore
Ik ga 1 smps600 gebruiken voor 2 nc400's.
- wo 11 jan 2012, 10:35
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Hypex Ncore
- Reacties: 335
- Weergaves: 15549
Re: Hypex Ncore
En kan 2 nc400's en 2 smps600's allemaal op de zelfde chassis worden gemonteerd (dus met de koelblokken in elektrische contact met elkaar)?Bruno schreef:voorzover dat niet al gebeurd is via koelblokken, schroeven en chassis....
Julf
