Er zijn 10 resultaten gevonden

door Smitsmans
za 21 apr 2007, 13:05
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: ZiZoKlo, een ultra-sub (nu inclusief final foto-update!)
Reacties: 135
Weergaves: 31245

Jan, Stevig stukje werk en oogt slanker dan mijn speciaal voor hoekplaatsing aangepaste versie. De Lab 12 moet zeker inspelen. Bij mij was de bas eerst ook zeer ruw en smalbandig. Ik voelde echt drukpieken in mijn oren en dacht al aan een snelle verkoop. Na een week was de integratie goed en de ruwh...
door Smitsmans
za 20 mei 2006, 9:58
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Andere kast scan speak reference monitor
Reacties: 260
Weergaves: 71411

Hoi Wowly, Mooie speakers en de Reference Monitor is mijn favoriet na de Cup-a-Soup. Je fineerwerk ziet er zeer goed uit. 8) Kon ook bijna niet anders met de ondersteuning die je hebt gehad. :wink: Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat van de afwerking. Erik van Voorts heeft eerst een laag coa...
door Smitsmans
za 06 mei 2006, 21:40
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Accuton Excell combinatie "Apocalypsia"
Reacties: 175
Weergaves: 49308

Ik vind het ook heel mooie speakers. 8)

Combineren ook prima met de "Cup-a-Soup" in een surroundopstelling. :D

Is er nog veel verschil in het geluid nu je in je eigen akoustische omgeving speelt?
door Smitsmans
ma 13 mar 2006, 0:18
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: DDIY Audio 2006 online after party
Reacties: 101
Weergaves: 21604

Ik vond het een leuke, gezellige en informatieve dag. Wedrom voor herhaling vatbaar. Mij zijn vooral de A4´s positief opgevallen. De Concave had inderdaad duidelijk last van de ruimteakoestiek, maar is zeker een speaker die groots en volwassen klinkt. De belgische bonbons waren ook top. :D De open b...
door Smitsmans
vr 10 mar 2006, 13:08
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: Wat nemen we allemaal mee naar de DDIY2006?
Reacties: 48
Weergaves: 10145

Ik kom met mijn Cup-a-Soup minimonitors (zie site Tony Gee) en een subwoofer met Eton 12-680-HEX en Thommessen module in gesloten kast.

[/img]
door Smitsmans
wo 08 mar 2006, 11:24
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: Aankondiging Dutch DIY Audio 2006
Reacties: 79
Weergaves: 17549

Ik heb een sub met Eton 12" driver in gesloten kast en Thommesen module. Deze is behoorlijk strak en zou goed gebruikt kunnen worden om monitors, waaronder die van mij, tijdens de demo wat meer laagfundament te geven. Ik wil deze wel meenemen als er wat hulp is om te sjouwen (50-60 kg) en ieman...
door Smitsmans
za 25 feb 2006, 15:14
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Dipoolbas voor mijn ultieme monitor
Reacties: 305
Weergaves: 58624

Jeroen, dat ziet er zeer fraai uit!

Ik ben heel benieuwd hoe ze klinken op de DDIY.
door Smitsmans
vr 24 feb 2006, 17:18
Forum: Houtbewerking, etc
Onderwerp: 1.5-weg open baffle
Reacties: 42
Weergaves: 8648

Interessante vingeroefening. :) Ik ben heel benieuwd naar jouw en Jeroens dipool bassen op de DDIY. Ik speel stiekum met de gedachte om mijn monitors aan te vullen met een dipool bas om een goede aansluiting met mijn grote transmissielijn subwoofer te creeren. Een tweede stap zou kunnen zijn om een ...
door Smitsmans
do 12 jan 2006, 19:46
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Accuton Excell combinatie "Apocalypsia"
Reacties: 175
Weergaves: 49308

Ziet er bekend uit. :wink:

En klinkt goed! :D

Wellicht te horen op de DIY 2006.

Tony, nogmaals dank voor het mooie filter. 8)
door Smitsmans
zo 08 jan 2006, 16:59
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Accuton Excell combinatie "Apocalypsia"
Reacties: 175
Weergaves: 49308

Interessant project!


Ik heb zelf ook monitors met C12 en C89 drivers.

Ik wens je veel succes en plezier en blijf dit topic zeker volgen!


Groeten,

Guido