Er zijn 161 resultaten gevonden
- ma 13 feb 2023, 9:44
- Forum: Archief
- Onderwerp: Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands
- Reacties: 3
- Weergaves: 390
Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands
Met pijn in m'n hart ga ik de set wegdoen die ik zelf gebouwd heb. https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=23462 Jaren veel plezier van gehad, alleen mijn versterker is nu stuk en wordt niet vervangen. sized_IMG_20160731_155828.JPG IMG_20160802_214424.jpg Dit is een overzicht van alle compone...
- wo 03 aug 2016, 17:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
cambridge audio: http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... GS1u50-Lql
Playlist gekopieerd van het internet, lekker luisteren
Playlist gekopieerd van het internet, lekker luisteren
- di 02 aug 2016, 21:49
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
De speakers op de standaardjes 
- di 02 aug 2016, 8:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Voor wat ik tot nu toe gehoord heb, spelen ze lekker.pappaleo schreef:Hoe spelen ze ? Naar wens?
Ik krijg vandaag als het goed is de standaardjes binnen, Ik heb gekozen voor de Norstone Esse, dan komen ze meteen op hun plek te staan en kunnen ze verder inspelen.
- di 02 aug 2016, 8:28
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Vifa monitor speaker
- Reacties: 4
- Weergaves: 426
Re: Vifa monitor speaker
Zoooo heee
, dat is een mooi doosje 
- di 02 aug 2016, 8:23
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Maar zodra dat spul van de AC-Tion volloopt dan gooi ik het meteen weg ... de 3M-etjes en Bosch varianten kun je nog een paar keer leegkloppen of borstelen. Wat ook een nadeel is van de AC-Tion papiertjes is dat het schuurmiddel vrij snel loskomt van het papier. Ik heb nog een paar Bosch bandschuur...
- ma 01 aug 2016, 13:00
- Forum: Forumaangelegenheden, Algemeen
- Onderwerp: Wat vinden we van 't forum?
- Reacties: 1025
- Weergaves: 60559
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik moet hier zeker nog aan wennen :-s Bij het uploaden van foto,s groter dan 1200x1600 een http Error Was dat vroeger ook .? Maar beter dan geen forum :D :bakkie: Snapte er al niks meer van, over het uploaden van de foto's. Kon ze voorheen rechtstreeks vanuit me telefoon uploaden, nu moet ik ze eer...
- ma 01 aug 2016, 8:52
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
O en nog ff een tip voor het schuren, neem niet de cheap ass motherf...er schuurpapier van de Gamma of van welke bouwmarkt dan ook. :twisted: Er zit zwaar verschil in die van de Gamma met dezelfde korrel en die van bijvoorbeeld 3M, voor het grove werk zijn die goedkope prima, maar niet voor het fijn...
- ma 01 aug 2016, 8:35
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
En hoe klinken ze? Ik heb ze één keer heel kort gehoord in Hengelo, maar ik zie dat we in dezelfde plaats wonen... keertje luisteren? Ze moeten nog inspelen, maar ze klinken nu al goed. Als ze een beetje ingespeeld zijn ben je welkom. Altijd spannend als je ze voor de eerste keer aansluit. Verder b...
- zo 31 jul 2016, 16:05
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Thxray5150 schreef:Ik vind ze er netjes uitzien.
Eindelijk
- zo 31 jul 2016, 11:35
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Het is alweer een tijdje geleden, heb echter niet stil gezeten. Door de drukte thuis heeft het "wat" langer geduurd dan de bedoeling was. Heb ook best wat problemen met het verven gehad, te grove korrel schuurpapier, loslatende laklaag, sinaasappel effect doordat ik er nog een keer overhee...
- zo 08 mei 2016, 16:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Lekker hoor zo'n eigen hobby/rommel ruimte.
De stand van zaken vandaag.
Volgende week weer verder.
Volgende week weer verder.
- za 07 mei 2016, 14:10
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
IMG_20160507_140052.jpg Vandaag de tweede kast van fineer voorzien. De eerste kast is goed gelukt. Twee kleine hoekjes uit gebroken, weer op de plek gelijmd. Als je het niet weet zie je het niet, kan 1 van de hoekjes zelf niet eens meer terugvinden. Als de tweede uit de pers is schuren en lakken, b...
- vr 29 apr 2016, 12:00
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
In de tussentijd het tweede filter gemaakt.
Fineer is intussen ook binnen, helaas met een klein scheurtje maar er is gelukkig nog genoeg over.
Fineer is intussen ook binnen, helaas met een klein scheurtje maar er is gelukkig nog genoeg over.
- do 28 apr 2016, 16:42
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Ow hahaha betekent OFC dat, nooit geweten
Ik heb het er ook niet op uitgekozen.
Gewoon een paar meter van dat spul gekocht bij Rumoh.
Ik heb het er ook niet op uitgekozen.
Gewoon een paar meter van dat spul gekocht bij Rumoh.
- wo 27 apr 2016, 19:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Is dat een microscopische opname van die kabel, vetFR_Aad schreef:Zoiets?ray5150 schreef:Bestaat er ook koperkabel waar wel zuurstof in zit ?
Heeft waarschijnlijk wel een luchtiger geluid...
- wo 27 apr 2016, 16:45
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Nou dat wordt een stukje van 20cm. Ik denk dat daar geen AudioQuest Oak voor gebruikt gaat worden. Stukje tweelingsnoer. :mrgreen: Nee dat denk ik ook niet het word een stukje van 1,5mm² OFC Speaker cable, heb ik toch genoeg van. IMG_20160427_162049.jpg IMG_20160427_162104.jpg 1 klaar nog 1 te gaan...
- di 26 apr 2016, 10:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Dan ga ik ze maar solderen, als dat geen kwaad kan heb nl geen kabelschoentjes meer was er al naar op zoek.pappaleo schreef:Kan allebei. Ik heb ze gesoldeerd, maar als je toch kabelschoentjes hebt, dan zou ik die gebruiken.
- di 26 apr 2016, 10:39
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Misschien een stomme vraag, maar hoe zetten jullie de draden vast aan de drivers.
Ik dacht daar kabelschoentjes voor te gebruiken, of doen jullie dat gewoon aan de drivers solderen?
Ik dacht daar kabelschoentjes voor te gebruiken, of doen jullie dat gewoon aan de drivers solderen?
- zo 24 apr 2016, 22:25
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Eerste deel van het filter, petje af hoor PappaLeo ik vind het een hele klus.
De kastjes ingefreesd door PappaLeo
Nu wachten op fineer en de filters alvast verder afmaken.
Nu wachten op fineer en de filters alvast verder afmaken.
- ma 18 apr 2016, 14:32
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Weer wat verder 2de kast is klaar voor het infrezen van de verzinking van de units.
Bij het laten zagen van de plankjes had ik ze al iets ruimer besteld dan volgens de tekening, maar alsnog waren ze net aan pas. Hield heel weinig over om weg te frezen/schuren.
Bij het laten zagen van de plankjes had ik ze al iets ruimer besteld dan volgens de tekening, maar alsnog waren ze net aan pas. Hield heel weinig over om weg te frezen/schuren.
- za 09 apr 2016, 17:15
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Vandaag 1 van de twee kasten klaar gemaakt voor het verdere freeswerk bij pappaleo. IMG_20160409_083821.jpg Had er iets te vel aan de kanten afgeschuurd :oops: , dus dat moest gecorrigeerd worden. Een dun laagje MDF-vuller er op gezet, en dat moest weer geschuurd worden. IMG_20160409_083826.jpg Een ...
- zo 03 apr 2016, 9:50
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Damn you're fastdre schreef:Hou ons op de hoogte!A3Baak schreef:Nou ik hou er al rekening mee, want tot overmaat van ramp heb ik dus 2 weerstanden te weinig besteld.dre schreef:Ach,Rudy pakt je wel terug bij je volgende bestelling.
- zo 03 apr 2016, 9:44
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Nou ik hou er al rekening mee, want tot overmaat van ramp heb ik dus 2 weerstanden te weinig besteld.dre schreef:Ach,Rudy pakt je wel terug bij je volgende bestelling.
- za 02 apr 2016, 22:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Copying The Inimini
- Reacties: 128
- Weergaves: 5767
Re: Copying The Inimini
Als ik het zo zie, zal het wel zo zijn.dre schreef:http://www.rumoh.eu/capacitors/audyn-mkt
Volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde,maar alleen een andere serie.
Loop weer paniek te schoppen om niks.
