Er zijn 4 resultaten gevonden

door Gerbrand
vr 20 mar 2009, 12:13
Forum: Versterkers
Onderwerp: Het grote diy versterker kit (overzichts)topic
Reacties: 145
Weergaves: 46652

Zoekende naar een kitje om zelf te bouwen (eerste projectje van dit soort) kwam ik deze tegen:

http://ampslab.com/

Dit zijn volgens bij "gewone" klasse AB versterkers.

Gerbrand[/url]
door Gerbrand
zo 08 jan 2006, 15:47
Forum: Versterkers
Onderwerp: Nostalgie? Polykit Professional Sound 2100 versterker
Reacties: 6
Weergaves: 1664

Hoi, ik heb er alles bij: handleiding, schema's etc. Ik was inderdaad van plan even de ruststroom van de uitgangstransistoren door te meten en daarnaast ook de DC spanning. Volgens de handleiding zou dat nominaal < 300 mV moeten zijn, maar is dat niet wat veel? Als hij niet bevalt, ga ik hem gewoon ...
door Gerbrand
zo 08 jan 2006, 13:11
Forum: Versterkers
Onderwerp: Nostalgie? Polykit Professional Sound 2100 versterker
Reacties: 6
Weergaves: 1664

Hoi,

op verzoek van Rob hieronder een foto van de versterker:

Afbeelding

Hopelijk komt hij iemand bekend voor...

Gerbrand[/img]
door Gerbrand
za 07 jan 2006, 18:59
Forum: Versterkers
Onderwerp: Nostalgie? Polykit Professional Sound 2100 versterker
Reacties: 6
Weergaves: 1664

Nostalgie? Polykit Professional Sound 2100 versterker

Hoi, vandaag heb ik op de dump een oude zelfbouwversterker gevonden: de Polykit "Professional Sound 2100" versterker. Dit is een dual mono 2x100 W (aan 8 ohm) versterker. Ik kon nergens op Internet iets over deze kit vinden, dus ik vermoed dat hij tamelijk oud is (eind jaren '70, gok ik). ...