Er zijn 2 resultaten gevonden

door smediaan
di 17 jan 2006, 21:21
Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
Onderwerp: Conrad "SPEAKA BOUWPAKKET 2" ; de ja of de nee??
Reacties: 2
Weergaves: 919

Conrad "SPEAKA BOUWPAKKET 2" ; de ja of de nee??

Beste forum bezoekers, Ik overweeg om boxen te gaan bouwen en het standaardbouwpakket "SPEAKA BOUWPAKKET 2" van conrad te gaan gebruiken. Hieromheen zal een box gebouwd moeten worden. Ik heb niet erg veel vertrouwen in de bouwtekening die er op conrad.nl bij gegeven wordt, het gaat hier o...
door smediaan
di 03 jan 2006, 0:01
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: winkel
Reacties: 2
Weergaves: 772

winkel

Beste mensen, Ik heb het idee opgevat om als project een set luidsprekers te bouwen, de keus is gevallen op een set Dayton 3 D'Appolito-style MTM design (te zien op speakerbuilder.net nou is het zo dat het nogal wat kost om de drivers uit amerika te laten bezorgen, daarom ben ik op zoek gegaan naar ...