Er zijn 2 resultaten gevonden
- di 17 jan 2006, 21:21
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Conrad "SPEAKA BOUWPAKKET 2" ; de ja of de nee??
- Reacties: 2
- Weergaves: 919
Conrad "SPEAKA BOUWPAKKET 2" ; de ja of de nee??
Beste forum bezoekers, Ik overweeg om boxen te gaan bouwen en het standaardbouwpakket "SPEAKA BOUWPAKKET 2" van conrad te gaan gebruiken. Hieromheen zal een box gebouwd moeten worden. Ik heb niet erg veel vertrouwen in de bouwtekening die er op conrad.nl bij gegeven wordt, het gaat hier o...
- di 03 jan 2006, 0:01
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: winkel
- Reacties: 2
- Weergaves: 772
winkel
Beste mensen, Ik heb het idee opgevat om als project een set luidsprekers te bouwen, de keus is gevallen op een set Dayton 3 D'Appolito-style MTM design (te zien op speakerbuilder.net nou is het zo dat het nogal wat kost om de drivers uit amerika te laten bezorgen, daarom ben ik op zoek gegaan naar ...
