Er zijn 15 resultaten gevonden

door BMW850
zo 18 nov 2012, 13:04
Forum: Bronnen
Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Reacties: 26
Weergaves: 2539

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

Dit is een zeer informatieve bijdrage Ray.
Gewoon doorgaan negatief te doen en je eigen projecten de hemel in prijzen.
Heb het al eerder gezegd er mag van mij een slotje op. (topic gesloten)

studiostevus heeft het goed verwoord waarom …

Vrg,
Rudy
door BMW850
do 26 jul 2012, 16:19
Forum: Bronnen
Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Reacties: 26
Weergaves: 2539

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

Hij had een tip voor een verkoop topic op diyaudio van een CD loopwerk met een exotische naam, met een stukje gekopierde (en wollige :wink: ) tekst. http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/120229-finally-affordable-cd-transport-shigaclone-story-594.html#post3087396 hmmm, jij komt wel heel &qu...
door BMW850
za 14 jul 2012, 18:42
Forum: Bronnen
Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Reacties: 26
Weergaves: 2539

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

hannesie schreef:
Ik heb al wel een paar namen op de bestellijst gezien die ook wel op dit forum actief zijn. :sure:
Hoi Hannesie,

Wat zei je schoonmoeder over de Shigaclone?
Als je deze Shigaclone niet bouwd kun je ook niets verkeerd doen ;)

Vrg,
Rudy
door BMW850
za 14 jul 2012, 17:23
Forum: Bronnen
Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Reacties: 26
Weergaves: 2539

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

Hij had een tip voor een verkoop topic op diyaudio van een CD loopwerk met een exotische naam, met een stukje gekopierde (en wollige :wink: ) tekst. http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/120229-finally-affordable-cd-transport-shigaclone-story-594.html#post3087396 hmmm, jij komt wel heel &qu...
door BMW850
za 14 jul 2012, 16:05
Forum: Bronnen
Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Reacties: 26
Weergaves: 2539

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

Ik heb al een CD speler gebouwd, met een CD-rom loopwerk... :mrgreen: (Ik heb eerder het idee dat dit in een verkooptopic thuishoort... :roll: ) En ik had/heb niet het idee dat dit in een verkoop topic thuis hoort. Als er nu gebouwd wordt kunnen hier de foto's en vragen worden gesteld. Je zult toch...
door BMW850
za 14 jul 2012, 14:59
Forum: Bronnen
Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Reacties: 26
Weergaves: 2539

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

Kappa7 schreef:
Misschien wil de TS zijn bericht weer herplaatsen zo dat we allemaal kunnen zien war het over gaat.

Groetjes George
Heb ik nu gedaan ;)
Nog een foto van de printen ...
door BMW850
wo 11 jul 2012, 19:07
Forum: Bronnen
Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Reacties: 26
Weergaves: 2539

Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans

Ik ga nu voor een Shiga ready mounted and tested er hoeft dus niet meer gesoldeerd te worden Dus, alles wat je nodig hebt om een volledig functionele shigaclone te bouwen is een CD Puck en een leuk onderstel om het loopwerk en het display in te bouwen. Wees er snel bij als je een Shigaclone wilt bou...
door BMW850
ma 28 mei 2012, 11:34
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
Reacties: 110
Weergaves: 3980

Re: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouw

piet1955 schreef:
Mooi setje ACR RP400's die zullen wel erg lekker klinken. :D
Hoi piet ben er ook zeer tevreden over.
Wat filteronderdelen vervangen door betere want ze waren al wat jaartjes oud en de condensatoren zijn in de loop der jaren beter geworden.

Vrg,
Rudy
door BMW850
ma 28 mei 2012, 1:11
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
Reacties: 110
Weergaves: 3980

Re: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouw

Ik heb een leuk weekend gehad en heb er spijt van dat ik mijn Shigaclone niet mee heb genomen. Wat ik wel jammer vond dat het rumoerig was in de luister ruimtes. Wat mij opviel er werd veel gedaan met de computer en was ook heel nieuwsgierig hoe mijn Shigaclone loopwerk in vergelijk met “een compute...
door BMW850
vr 25 mei 2012, 19:24
Forum: DIY Events door leden
Onderwerp: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Reacties: 209
Weergaves: 6942

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Ik ben vanmiddag uit het noorden vertrokken en zit nu op het terras in Breda, proost ;)

Tot morgen,
Vrg,
Rudy
door BMW850
ma 21 mei 2012, 22:50
Forum: Versterkers
Onderwerp: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker.
Reacties: 1864
Weergaves: 52346

Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker

Zou zeker een light bulb tester gebruiken.
Met een zekering ben je te laat om de versterker uit te zetten.
En je kunt gelijk aan de lamp zien als er iets niet goed is.

Vrg,
Rudy

Verzonden met Samsung Galaxy S2
door BMW850
wo 08 feb 2012, 17:38
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw Mosfet amp
Reacties: 31
Weergaves: 2116

Re: Bouw Mosfet amp

Ik zou nog wel een nieuw setje Dx Blame MKIII-Hx willen bestellen. Maar dan een set waar de 2x 220uF 100V condensatoren allemaal netjes op de print passen, en "misschien" een duallayer print? Je hebt gelezen op Diyaudio wat ik tegen ben gekomen, ook met de weerstanden. Maar wel de originel...
door BMW850
wo 08 feb 2012, 17:26
Forum: Bronnen
Onderwerp: DDdac met 48 TDA1543's
Reacties: 54
Weergaves: 2372

Re: TDA1543 X 48 DACje

Heb je suggesties voor een goede opzet van de voeding ? Dat is moeilijk te zeggen neem hier eens een kijkje: http://www.diyaudio.com/forums/power-supplies/143693-simplistic-salas-low-voltage-shunt-regulator.html Ik zou aan zoiets denken. Ik gebruik de DDDAC icm de Shigaclone: http://www.htforum.nl/...
door BMW850
di 07 feb 2012, 19:28
Forum: Bronnen
Onderwerp: DDdac met 48 TDA1543's
Reacties: 54
Weergaves: 2372

Re: TDA1543 X 48 DACje

Hoe vind je deze DDDAC klinken?
Deze DDDAC valt of staat met een goede voeding.

Vrg,
Rudy
door BMW850
di 07 feb 2012, 16:03
Forum: Versterkers
Onderwerp: Bouw Mosfet amp
Reacties: 31
Weergaves: 2116

Re: Bouw Mosfet amp

Hoi patrick,

Hier ben je te vinden ;)
Waar is de interesse van iedereen gebleven ...is dit topic dood?
Hier staat nog wat info: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=120317.0

Vrg,
Rudy