Dit is een zeer informatieve bijdrage Ray.
Gewoon doorgaan negatief te doen en je eigen projecten de hemel in prijzen.
Heb het al eerder gezegd er mag van mij een slotje op. (topic gesloten)
studiostevus heeft het goed verwoord waarom …
Vrg,
Rudy
Er zijn 15 resultaten gevonden
- zo 18 nov 2012, 13:04
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
- Reacties: 26
- Weergaves: 2539
- do 26 jul 2012, 16:19
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
- Reacties: 26
- Weergaves: 2539
Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka
Hij had een tip voor een verkoop topic op diyaudio van een CD loopwerk met een exotische naam, met een stukje gekopierde (en wollige :wink: ) tekst. http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/120229-finally-affordable-cd-transport-shigaclone-story-594.html#post3087396 hmmm, jij komt wel heel &qu...
- za 14 jul 2012, 18:42
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
- Reacties: 26
- Weergaves: 2539
Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka
Hoi Hannesie,hannesie schreef:Ik heb al wel een paar namen op de bestellijst gezien die ook wel op dit forum actief zijn.
Wat zei je schoonmoeder over de Shigaclone?
Als je deze Shigaclone niet bouwd kun je ook niets verkeerd doen
Vrg,
Rudy
- za 14 jul 2012, 17:23
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
- Reacties: 26
- Weergaves: 2539
Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka
Hij had een tip voor een verkoop topic op diyaudio van een CD loopwerk met een exotische naam, met een stukje gekopierde (en wollige :wink: ) tekst. http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/120229-finally-affordable-cd-transport-shigaclone-story-594.html#post3087396 hmmm, jij komt wel heel &qu...
- za 14 jul 2012, 16:05
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
- Reacties: 26
- Weergaves: 2539
Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka
Ik heb al een CD speler gebouwd, met een CD-rom loopwerk... :mrgreen: (Ik heb eerder het idee dat dit in een verkooptopic thuishoort... :roll: ) En ik had/heb niet het idee dat dit in een verkoop topic thuis hoort. Als er nu gebouwd wordt kunnen hier de foto's en vragen worden gesteld. Je zult toch...
- za 14 jul 2012, 14:59
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
- Reacties: 26
- Weergaves: 2539
Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka
Heb ik nu gedaanKappa7 schreef:Misschien wil de TS zijn bericht weer herplaatsen zo dat we allemaal kunnen zien war het over gaat.
Groetjes George
Nog een foto van de printen ...
- wo 11 jul 2012, 19:07
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
- Reacties: 26
- Weergaves: 2539
Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Ik ga nu voor een Shiga ready mounted and tested er hoeft dus niet meer gesoldeerd te worden Dus, alles wat je nodig hebt om een volledig functionele shigaclone te bouwen is een CD Puck en een leuk onderstel om het loopwerk en het display in te bouwen. Wees er snel bij als je een Shigaclone wilt bou...
- ma 28 mei 2012, 11:34
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
- Reacties: 110
- Weergaves: 3980
Re: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouw
Hoi piet ben er ook zeer tevreden over.piet1955 schreef:Mooi setje ACR RP400's die zullen wel erg lekker klinken.
Wat filteronderdelen vervangen door betere want ze waren al wat jaartjes oud en de condensatoren zijn in de loop der jaren beter geworden.
Vrg,
Rudy
- ma 28 mei 2012, 1:11
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
- Reacties: 110
- Weergaves: 3980
Re: ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouw
Ik heb een leuk weekend gehad en heb er spijt van dat ik mijn Shigaclone niet mee heb genomen. Wat ik wel jammer vond dat het rumoerig was in de luister ruimtes. Wat mij opviel er werd veel gedaan met de computer en was ook heel nieuwsgierig hoe mijn Shigaclone loopwerk in vergelijk met “een compute...
- vr 25 mei 2012, 19:24
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
- Reacties: 209
- Weergaves: 6942
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik ben vanmiddag uit het noorden vertrokken en zit nu op het terras in Breda, proost 
Tot morgen,
Vrg,
Rudy
Tot morgen,
Vrg,
Rudy
- ma 21 mei 2012, 22:50
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker.
- Reacties: 1864
- Weergaves: 52346
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Zou zeker een light bulb tester gebruiken.
Met een zekering ben je te laat om de versterker uit te zetten.
En je kunt gelijk aan de lamp zien als er iets niet goed is.
Vrg,
Rudy
Verzonden met Samsung Galaxy S2
Met een zekering ben je te laat om de versterker uit te zetten.
En je kunt gelijk aan de lamp zien als er iets niet goed is.
Vrg,
Rudy
Verzonden met Samsung Galaxy S2
- wo 08 feb 2012, 17:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Bouw Mosfet amp
- Reacties: 31
- Weergaves: 2116
Re: Bouw Mosfet amp
Ik zou nog wel een nieuw setje Dx Blame MKIII-Hx willen bestellen. Maar dan een set waar de 2x 220uF 100V condensatoren allemaal netjes op de print passen, en "misschien" een duallayer print? Je hebt gelezen op Diyaudio wat ik tegen ben gekomen, ook met de weerstanden. Maar wel de originel...
- wo 08 feb 2012, 17:26
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: DDdac met 48 TDA1543's
- Reacties: 54
- Weergaves: 2372
Re: TDA1543 X 48 DACje
Heb je suggesties voor een goede opzet van de voeding ? Dat is moeilijk te zeggen neem hier eens een kijkje: http://www.diyaudio.com/forums/power-supplies/143693-simplistic-salas-low-voltage-shunt-regulator.html Ik zou aan zoiets denken. Ik gebruik de DDDAC icm de Shigaclone: http://www.htforum.nl/...
- di 07 feb 2012, 19:28
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: DDdac met 48 TDA1543's
- Reacties: 54
- Weergaves: 2372
Re: TDA1543 X 48 DACje
Hoe vind je deze DDDAC klinken?
Deze DDDAC valt of staat met een goede voeding.
Vrg,
Rudy
Deze DDDAC valt of staat met een goede voeding.
Vrg,
Rudy
- di 07 feb 2012, 16:03
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Bouw Mosfet amp
- Reacties: 31
- Weergaves: 2116
Re: Bouw Mosfet amp
Hoi patrick,
Hier ben je te vinden
Waar is de interesse van iedereen gebleven ...is dit topic dood?
Hier staat nog wat info: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=120317.0
Vrg,
Rudy
Hier ben je te vinden
Waar is de interesse van iedereen gebleven ...is dit topic dood?
Hier staat nog wat info: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=120317.0
Vrg,
Rudy
