@ Neok,
Ik heb wel interesse in de zwarte model 08.
Groet,
Sander
Er zijn 3 resultaten gevonden
- di 11 dec 2012, 16:39
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: alu potmeterknop
- Reacties: 15
- Weergaves: 1071
- zo 22 mei 2011, 20:45
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter voor Quad 11L
- Reacties: 2
- Weergaves: 683
Re: Filter voor Quad 11L
Dank voor de snelle info, met die linkjes was ik wel even zoet :D . Vooral het verhaal van Sietse heldert een boel op. Wat ik er nu uit opmaak is dat de 20uF bipolaire elco waarschijnlijk (een groot deel van) de oorzaak is van de weergaveproblemen in het hoge bereik. Deze elco heeft volgens het sche...
- zo 22 mei 2011, 14:31
- Forum: Filterontwerp & Passieve Filters
- Onderwerp: Filter voor Quad 11L
- Reacties: 2
- Weergaves: 683
Filter voor Quad 11L
Beste forumleden, Als leek in de techniek van audio/electronica (maar wel leergierig!) heb ik een vraag. Het volgende is het geval: Ik heb een paar Quad 11L gekocht nadat ik een aantal maanden een paar in huis heb gehad van een vriend om uit te proberen. Ze bevielen goed en nadat ik via via een 2e h...
