Er zijn 7 resultaten gevonden

door THX-UltraII
di 14 jul 2015, 11:41
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Reacties: 63
Weergaves: 2002

Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen

Waar zit die dan, die aarde aansluiting ? De netspanning entree is in ieder geval niet geaard. denon-avr-x7200w-92-hdmi-20-upscaling-uhd-4k-bis_064806.jpg Die links in het midden is dus in ieder geval niet voor de randaarde bestemd. lees in de manual dat dit voor een phono is. Maar hoe aard ik dan ...
door THX-UltraII
di 14 jul 2015, 11:40
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Reacties: 63
Weergaves: 2002

Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen

ray5150 schreef:
Dat lees ik wel vaker, aansluiten van PC op versterker geeft problemen.
Is een optische verbinding geen idee ?
PC is niet het probleem. Heb zojuist alles losgekoppeld naar de AVR behalve de RCA outs naar de eindversterker en de brom blijft. De pc is overigens via HDMI verbonden aan de AVR
door THX-UltraII
di 14 jul 2015, 10:06
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Reacties: 63
Weergaves: 2002

Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen

ray5150 schreef:
Heb je al andere interlinks geprobeerd ?
Ja en dit maakte ook geen verschil
door THX-UltraII
di 14 jul 2015, 9:01
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Reacties: 63
Weergaves: 2002

Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen

Even een teste\je zetten met een los kabeltje van behuizing naar behuizing? ehhh, hoe bedoel je? (schaam schaam.....) aanvulling: ik zie zojuist dat de Behringer 2-kanaals eindversterker een varkenssnuit netsnoer uitgang heeft en de Denon niet.... Misschien moet ik toch echt iets doen met die aarde...
door THX-UltraII
di 14 jul 2015, 8:48
Forum: Hifi Gerelateerd
Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Reacties: 63
Weergaves: 2002

brom op kanalen van eindversterker verhelpen

Ik heb een Denon X7200 waarvan ik voor mijn front speakers een aparte 2-kanaals eindversterker gebruik. Het probleem is dat ik last heb van gigantisch veel storing op de kanalen. Het is niet zomaar wat storing maar echt een hoop gezoem en gekraak. Ik hoor zelfs mijn muisklikken en toetsaanslagen van...
door THX-UltraII
ma 07 okt 2013, 13:38
Forum: Akoestiek
Onderwerp: akoestisch paneeltjes (ongeveer 25x25cm)
Reacties: 1
Weergaves: 425

akoestisch paneeltjes (ongeveer 25x25cm)

Ik ben op zoek naar akoestische paneeltjes van 25x25cm. Ik zoek een strakke oplossing. Zoek een kant-en-klare oplossing, geen zelfbouw dus.
door THX-UltraII
wo 04 jul 2012, 7:19
Forum: Overige Audio-elektronica
Onderwerp: 'cheater plug' gezocht
Reacties: 2
Weergaves: 174

'cheater plug' gezocht

Weet dat het eigenlijk niet mag maar om te testen waar een bepaald probleem zit heb ik een cheater plug nodig:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cheater_plug

Iemand een idee of deze in NL ergens te krijgen zijn?