Er zijn 7 resultaten gevonden
- di 14 jul 2015, 11:41
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
- Reacties: 63
- Weergaves: 2002
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Waar zit die dan, die aarde aansluiting ? De netspanning entree is in ieder geval niet geaard. denon-avr-x7200w-92-hdmi-20-upscaling-uhd-4k-bis_064806.jpg Die links in het midden is dus in ieder geval niet voor de randaarde bestemd. lees in de manual dat dit voor een phono is. Maar hoe aard ik dan ...
- di 14 jul 2015, 11:40
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
- Reacties: 63
- Weergaves: 2002
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
PC is niet het probleem. Heb zojuist alles losgekoppeld naar de AVR behalve de RCA outs naar de eindversterker en de brom blijft. De pc is overigens via HDMI verbonden aan de AVRray5150 schreef:Dat lees ik wel vaker, aansluiten van PC op versterker geeft problemen.
Is een optische verbinding geen idee ?
- di 14 jul 2015, 10:06
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
- Reacties: 63
- Weergaves: 2002
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Ja en dit maakte ook geen verschilray5150 schreef:Heb je al andere interlinks geprobeerd ?
- di 14 jul 2015, 9:01
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
- Reacties: 63
- Weergaves: 2002
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Even een teste\je zetten met een los kabeltje van behuizing naar behuizing? ehhh, hoe bedoel je? (schaam schaam.....) aanvulling: ik zie zojuist dat de Behringer 2-kanaals eindversterker een varkenssnuit netsnoer uitgang heeft en de Denon niet.... Misschien moet ik toch echt iets doen met die aarde...
- di 14 jul 2015, 8:48
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
- Reacties: 63
- Weergaves: 2002
brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Ik heb een Denon X7200 waarvan ik voor mijn front speakers een aparte 2-kanaals eindversterker gebruik. Het probleem is dat ik last heb van gigantisch veel storing op de kanalen. Het is niet zomaar wat storing maar echt een hoop gezoem en gekraak. Ik hoor zelfs mijn muisklikken en toetsaanslagen van...
- ma 07 okt 2013, 13:38
- Forum: Akoestiek
- Onderwerp: akoestisch paneeltjes (ongeveer 25x25cm)
- Reacties: 1
- Weergaves: 425
akoestisch paneeltjes (ongeveer 25x25cm)
Ik ben op zoek naar akoestische paneeltjes van 25x25cm. Ik zoek een strakke oplossing. Zoek een kant-en-klare oplossing, geen zelfbouw dus.
- wo 04 jul 2012, 7:19
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: 'cheater plug' gezocht
- Reacties: 2
- Weergaves: 174
'cheater plug' gezocht
Weet dat het eigenlijk niet mag maar om te testen waar een bepaald probleem zit heb ik een cheater plug nodig:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cheater_plug
Iemand een idee of deze in NL ergens te krijgen zijn?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cheater_plug
Iemand een idee of deze in NL ergens te krijgen zijn?
