Wijs besluit Roy.
Peter is goed in die dingen.
Er zijn 45 resultaten gevonden
- za 23 jan 2021, 20:41
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: "Lockdown" EL34PP Buizenversterker
- Reacties: 70
- Weergaves: 1878
- wo 20 jan 2021, 0:14
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: "Lockdown" EL34PP Buizenversterker
- Reacties: 70
- Weergaves: 1878
Re: "Lockdown" EL34PP Buizenversterker
Roy,
Ga eens om de hoek bij jou kijken bij Peter Vlaar van Vlaartronic
Ga eens om de hoek bij jou kijken bij Peter Vlaar van Vlaartronic
- zo 10 nov 2019, 22:09
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: het bouwen van Hiraga Le Monstre (8W)
- Reacties: 160
- Weergaves: 6003
Re: het bouwen van Hiraga Le Monstre (8W)
Kees, laat ze maar lullen. Heb jaren geleden zo'n ding in elkaar geschroefd toen ik een paar gebroken ribben had. Nooit spijt van gehad, gebruik hem nog weleens als er iemand komt luisteren naar mijn hoofd set. Altijd heel leuk die verbaasde blikken. Dus wat je al zegt, wat betekend meten. Het gaat ...
- di 17 sep 2019, 23:13
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Plaatjes van lampjes
- Reacties: 20
- Weergaves: 1113
Re: Plaatjes van lampjes
Hi Johan,
Het zijn de GM100, TB5/2500, 833, TB3/1000, TB3/2000, TB4/1500, 6C21 en de SRS326.
Allemaal uit de zender, radar en industrie.
Met een anode vermogen van 300W of meer.
Het zijn de GM100, TB5/2500, 833, TB3/1000, TB3/2000, TB4/1500, 6C21 en de SRS326.
Allemaal uit de zender, radar en industrie.
Met een anode vermogen van 300W of meer.
- di 18 jun 2019, 22:38
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Plaatjes van lampjes
- Reacties: 20
- Weergaves: 1113
Re: Plaatjes van lampjes
Nog maar een paar plaatjes doen dan.
- di 18 jun 2019, 21:47
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Plaatjes van lampjes
- Reacties: 20
- Weergaves: 1113
Re: Plaatjes van lampjes
Ach wat heet leuke buisjes, ik stook ook wel eens zo'n knolletje
- zo 26 mei 2019, 22:58
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
- Reacties: 314
- Weergaves: 10183
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ik wil een ieder vanaf hier hartelijk bedanken voor de plezierige dag die ik heb gehad. En wil ook Jan in het bijzonder danken voor zijn inzet om zo'n dag op poten te zetten. Heb kennis kunnen maken met in mijn beleving bijzondere mensen met een zeer gedreven passie voor audio. Kan niet anders zegge...
- za 11 mei 2019, 22:25
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
- Reacties: 226
- Weergaves: 8930
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ha Reinout,
Gaat helemaal goed komen.
Ik neem wel wat cd-tjes mee en natuurlijk die ik van jou te leen heb.
Neem ook voor de zekerheid mijn voorversterkertje mee, altijd handig als er nog iemand wat wil spelen met de Hiraga.
We zien elkaar daar in Breda
Wordt leuk.
Groetsels
Hans
Gaat helemaal goed komen.
Ik neem wel wat cd-tjes mee en natuurlijk die ik van jou te leen heb.
Neem ook voor de zekerheid mijn voorversterkertje mee, altijd handig als er nog iemand wat wil spelen met de Hiraga.
We zien elkaar daar in Breda
Wordt leuk.
Groetsels
Hans
- za 11 mei 2019, 1:14
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
- Reacties: 226
- Weergaves: 8930
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Dat bedoel ik

Groetsels
Hans
Groetsels
Hans
- vr 10 mei 2019, 22:05
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
- Reacties: 226
- Weergaves: 8930
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Het is een zelfbouw kloontje, had destijds de nodige onderdelen op de plank liggen. Dus waarom niet een paar pcb-tjes van E-bay halen en lekker knutselen. Wellicht dat goede vriend Reinout zijn speaker ter beschikking wil stellen voor een uurtje of zo. Dan ga je nog wat meemaken met die onnozele 8W....
- do 09 mei 2019, 9:20
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
- Reacties: 226
- Weergaves: 8930
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik vergeet er nog bij te zetten dat het een kloontje is. Wat speakers betreft,... Valt het wel mee hoor. Thuis draai ik met een paar Celestion's 6SL6 Si en dat gaat best goed. En als het moet kunnen die ook wel mee. Heb ik nog wel een bron en voorversterker van iemand te leen nodig. Dus als die besc...
- wo 08 mei 2019, 23:22
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
- Reacties: 226
- Weergaves: 8930
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 26 Mei 2019
Ik ben ook van de party.
Iemand nog interesse om een Hiraga Le Monstre te luisteren.
Dan moet de versterker wel bij iemand anders in zijn set geknoopt worden want dit is het enige wat ik mee kan sjouwen.
Laat maar weten.
Groetsels
Hans
Iemand nog interesse om een Hiraga Le Monstre te luisteren.
Dan moet de versterker wel bij iemand anders in zijn set geknoopt worden want dit is het enige wat ik mee kan sjouwen.
Laat maar weten.
Groetsels
Hans
- vr 15 mar 2019, 22:20
- Forum: Versterkers
- Onderwerp: Vervormingsarme 6C33 SE versterker!
- Reacties: 864
- Weergaves: 17021
Re: Vervormingsarme 6C33 SE versterker!
@ Transplanum,
Wat is er mis met MYFI???
Als iemand iets lekker vind klinken al dan niet met gouden oortjes, dan is het voor die persoon in kwestie gewoon lekker........Toch
Wat is er mis met MYFI???
Als iemand iets lekker vind klinken al dan niet met gouden oortjes, dan is het voor die persoon in kwestie gewoon lekker........Toch
- di 29 jan 2019, 22:29
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Oh ja,
Vergeet ik nog te melden dat de zaak nog wel even uit elkaar moet om alles af te werken zoals ik het voor ogen heb.
Gaat ook nog wel wat tijd in zitten.
Vergeet ik nog te melden dat de zaak nog wel even uit elkaar moet om alles af te werken zoals ik het voor ogen heb.
Gaat ook nog wel wat tijd in zitten.
- di 29 jan 2019, 22:26
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Barry,
Op zich een prima gedachte, ware het niet dat het spul niet zomaar te verslepen is.
Maar om zoveel gewicht mee te nemen voor een paar uurtjes plezier is bijna niet te doen.
Wie weet ooit.
Op zich een prima gedachte, ware het niet dat het spul niet zomaar te verslepen is.
Maar om zoveel gewicht mee te nemen voor een paar uurtjes plezier is bijna niet te doen.
Wie weet ooit.
- di 29 jan 2019, 20:54
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Maar misschien moet een draadje beginnen in het versterker topic.
- di 29 jan 2019, 20:53
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Mannen,
Het valt wel mee hoor, heb ongeveer 12A in totaal nodig.
En het is zo gemaakt dat je gefaseerd inschakelt, dus niet in een keer de volle mep.
Het valt wel mee hoor, heb ongeveer 12A in totaal nodig.
En het is zo gemaakt dat je gefaseerd inschakelt, dus niet in een keer de volle mep.
- di 29 jan 2019, 17:46
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Klopt niet helemaal, je had kunnen lezen dat dat op half gas is.
Er komt nog wel iets meer uit.
En ja, buisjes lusten wel wat, b.v de TB5/2500 6,3V 32,5A gloei dan gaat het al snel richting grootverbruik.
Er komt nog wel iets meer uit.
En ja, buisjes lusten wel wat, b.v de TB5/2500 6,3V 32,5A gloei dan gaat het al snel richting grootverbruik.
- di 29 jan 2019, 16:36
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
@SSassen,
Zo gek hoeft het nu ook weer niet hoor, 230V 12A is voldoende.
Zo gek hoeft het nu ook weer niet hoor, 230V 12A is voldoende.
- di 29 jan 2019, 16:34
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Sorry Reinout,
Je zit er een beetje naast, het is een 520B als driver.
Je zit er een beetje naast, het is een 520B als driver.
- di 29 jan 2019, 15:57
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ik kom zeker even op bezoek.
- di 29 jan 2019, 15:55
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Je kunt er zelfs je kopje thee mee warm houden

- di 29 jan 2019, 14:59
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
- di 29 jan 2019, 14:55
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
- di 29 jan 2019, 14:46
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
- Reacties: 290
- Weergaves: 11392
Re: 8e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 2 februari 2019
Ho Ho Ho Ho Reinout,
Je bedoeld 130W half open

Je bedoeld 130W half open
