Vindt ik ook mooier.Henkjan schreef:verven was ik niet van plan, netjes zwart geanodiseerd lijkt me mooi
Er zijn 11 resultaten gevonden
- za 02 jul 2011, 21:50
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
- za 02 jul 2011, 21:35
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Ja hoor , dat kan. Hangt van de aluminiumlegering af hoe goed het lukt , maar zwart anodiseren is heel gebruikelijk. Nou doe ik dat niet zelf , heb echter wel goede ervaringen met een bedrijf in Voorburg : Haveman Een ander idee : als je het laat chromateren kun je daarna naar hartelust verven met d...
- wo 15 jun 2011, 12:41
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Heb inderdaad al contact opgenomen , dank voor de goede zorgen.
- vr 08 apr 2011, 16:47
- Forum: Sets en Overig
- Onderwerp: Metaal (3D) frezer gezocht!
- Reacties: 24
- Weergaves: 2777
Re: Metaal (3D) frezer gezocht!
Sluit me aan bij eerdere opmerkingen : als het materiaal al nauwelijks in het budget zit zou ik in dit geval maar stoppen met informeren naar frezen. :-& Het ziet er trouwens naar uit dat die gesperst is in een matrijs. (matrijs en pers zijn duur en niet aan te raden voor een paar stuks) Wordt v...
- zo 20 mar 2011, 13:12
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Een update : ik heb intussen leveranciers gevonden voor de meest voorkomende materialen.
(alu , kunststof , RVS)
Ik hou zelf niks op voorraad vanwege de kosten en bezorgen is ook niet gratis.
Als het kostenplaatje belangrijk is voor een project zou ik zeggen : lang leve Google !
(alu , kunststof , RVS)
Ik hou zelf niks op voorraad vanwege de kosten en bezorgen is ook niet gratis.
Als het kostenplaatje belangrijk is voor een project zou ik zeggen : lang leve Google !
- di 15 mar 2011, 20:52
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Dank voor het warme welkom allemaal. :D Ik heb inderdaad nog op het KOL rondgelopen , eerst net zoals Vinnie een jaar theorie en warm + koud glas op die locatie. Daarna een half jaar in de werkplaats van De Vreede , toen kwam de verhuizing naar het Bio Science Park. Heb heel wat tijd door de kelders...
- zo 13 mar 2011, 13:46
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Uhm. Daarna ben ik lekker gaan werken, was full-time school wel weer zat. Heb nog wel een bbl gedaan als Machinemonteur voor de Grond-Weg en Waterbouw. Werk momenteel bij een bedrijf die pompinstallaties maakt en plaatst. (drink, vuil, riool, blus, process water) Kijk , dat is nog eens wat anders. ...
- zo 13 mar 2011, 11:13
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Heb inderdaad LIS gedaan , afgerond in 2003.
Jammer dat je het niet hebt afgerond.
Nou is die school ook niet echt aan te raden als je millimeterwerk niet leuk vindt .
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je daarna bent gaan doen ?
Jammer dat je het niet hebt afgerond.
Nou is die school ook niet echt aan te raden als je millimeterwerk niet leuk vindt .
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je daarna bent gaan doen ?
- za 12 mar 2011, 17:40
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Tappenset
- Reacties: 12
- Weergaves: 1282
Re: Tappenset
Voor de mensen die professionele tappen zoeken maar niet bij groothandels terecht kunnen : daar zou ik een rol in kunnen spelen.
- za 12 mar 2011, 17:36
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
Dank , ben benieuwd wat er hier allemaal aan bod gaat komen.
- za 12 mar 2011, 15:12
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Instrumentmaker stelt zich voor
- Reacties: 28
- Weergaves: 2961
Instrumentmaker stelt zich voor
Een korte introductie : ik ben een 34-jarige fijnmechanisch instrumentmaker die een baan heeft als labotechnicus. Ondanks dat mijn hobby geen zelfbouwaudio is kwam ik op dit forum tercht. (ben meer van de mp3`s , dat zal hier wel een vies woord zijn :wink:) Nu is het zo dat ik een eigen conventionel...
